اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از فرماندهان دوران جنگ:

دشمنان وقت تلف می‏کنند تا امتیاز بگیرند

خبرگزاری فارس: یکی از فرماندهان دفاع مقدس اعتقاد دارد: پافشاری ایران بر مواضع خود باعث ناراحتی دشمنان شده و آنها چاره‏ای جز قبول خواسته‏های ما ندارند، اما وقت تلف می‏کنند تا زمان به نفعشان بگذرد و بتوانند امتیازی بگیرند.

دشمنان وقت تلف می‏کنند تا امتیاز بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمدرضا قوچانی ظهر امروز در نشست بصیرتی در شاهرود اظهار کرد: کسانی که به امام هادی(ع) توهین کردند، از جای دیگری خط‏‌دهی می‏شوند و این نشان می‏دهد که مستکبران از این که خود مستقیماً وارد توهین به اسلام و ائمه شوند، ترس دارند.

وی گفت: دشمنان به وسیله مزدوران دون و پست خود این کارها را انجام می‏دهند، بنابراین باید هوشیار بود و برابر چنین حرکات سخیفی، با عکس‏العمل درست شیطنت‏ها را در نطفه خفه کرد.

این فرمانده دوران جنگ با اشاره به نشست اخیر 1+5 در بغداد افزود: کشورهای قدرتمند به خوبی قدرت ایران را درک کرده‏اند و ایران نیز با پافشاری بر روی خواسته‏های مسلم و به ‏حق خود، به این کشورها نشان داد که اصلاً از مواضع اصولی خود عقب‏نشینی نخواهد کرد.

فرمانده سابق سپاه مقداد تهران بزرگ تصریح کرد: پافشاری ایران بر مواضع خود باعث ناراحتی استکبار شده و آنها چاره‏ای جز قبول خواسته‏های ما ندارند، اما چون مغرور هستند، وقت تلف می‏کنند تا زمان به نفعشان تلف شود و بتوانند امتیازی بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: پاسداران باید در همه حالات هوشیاری خود را حفظ کرده و پشت سر ولی‏فقیه حرکت و از انقلاب و دستاوردهای آن حراست و حفاظت کنند و بی‏شک آنها از شیطنت‏های دشمنان هراسی ندارند.

قوچانی تأکید کرد: سپاه در تمام حادثه‏های سخت نظام، محکم و استوار در رکاب رهبر معظم انقلاب ایستاده و گوش به فرمان او عمل کرده است.

این فرمانده دوران جنگ یادآور شد: سپاه هم‌چنان با صلابت آماده دفاع از کیان انقلاب و نظام اسلامی و حفظ ارزش‏های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول