اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی:

فعالیت بانوان استان در فعـالیت‌های هنری ستودنی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: فعالیت بانوان استان در فعالیت‌های هنری و دستی ستودنی است.

فعالیت بانوان استان در فعـالیت‌های هنری ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مریم دهقانی شامگاه چهارشنبه در جمع اعضای صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی خیرالنساء ارومیه اظهار داشت: اینچنین مجامعی در توسعه فعالیت‌های اقتصادی بانوان نقش اساسی دارد.

وی افزود: این صندوق‌ها ابزار و وسیله‌ای هستند که در توسعه مشاغل زن روستایی، جمع‌آوری سرمایه مورد قبول، بازاریابی و عرضه مواد تولیدی و بازگشت سرمایه موثر هستند.

به گفته دهقان این صندوق‌ها در افزایش اشتغال، افزایش مشارکت بانوان در تولید و مسائل اقتصادی و استقلال مالی زنان موثر هستند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی با تاکید بر نقش زنان در اقتصاد خانواده گفت: نقش بانوان در حمایت از تولید ملی، بسیار مهم و اساسی است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری افزود: مخاطب پیام رهبری معظم انقلاب در نامگذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تمام مردم ایران هستند که بانوان در این زمینه نقش موثر و کلیدی داشته و دارند.

به گفته دهقان تلاش هرچه بیشتر در راستای تقویت سرمایه‌های ملی و تولیدات داخلی باید مدنظر تمام افراد جامعه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بانوان در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقش اساسی بر عهده دارند، ادامه داد: بانوان در به ثمر رسیدن انقلاب و تداوم مسیر رو به پیشرفت ایران اسلامی در 33 سال گذشته نقش منحصر به فرد داشتند به طوریکه تلاش‌های شبانه‌روزی بانوان در کنار پدران، همسران و برادران غیور خود در این مدت بسیار موثر بوده و بانوان جان‌گذشتگی‌های بسیاری را انجام دادند که بسیار قابل تقدیر است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به تلاش ناجوانمردانه دشمن برای مقابله جدی با پیشرفت‌های ایران اسلامی افزود: تکلیف اصلی ما در این برهه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب است که زنان نیز در این زمینه نقشی والاتر دارند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی‌های زنان و بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و هنری گفت: تاریخ انقلاب اسلامی، نقش‌آفرینی زنان را از یاد نمی‌برد چراکه با تربیت و تشویق نیروهای مبارز، انقلابی و حمایت از همسران و فرزندان خود برای به ثمر نشاندن انقلاب تلا‌ش‌های بسیاری داشتند.

در این بازدید مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی از کشت زیر پلاستیکی صیفی‌جات و همچنین کارگاه فلزسازی که توسط یکی از بانوان عضو صندوق راه‌اندازی شده بود، بازدید کرد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول