اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان چناران:

بانوان جودوکار چنارانی بر سکوی قهرمانی خراسان‌رضوی ایستادند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان چناران گفت: در مسابقات جودوی قهرمانی بانوان استان خراسان‌رضوی، جودوکاران چنارانی موفق به کسب دو مدال طلا و 7 مدال نقره و یک برنز شدند.

بانوان جودوکار چنارانی بر سکوی قهرمانی خراسان‌رضوی ایستادند

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، محمدرضا سعیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار فارس در چناران اظهار داشت: در مسابقات جودوی قهرمانی بانوان استان خراسان‌رضوی، جودوکاران چنارانی موفق به کسب دو مدال طلا و 7 مدال نقره و یک برنز شدند.

وی گفت: در این مسابقات دو تیم از شهرستان چناران و گلبهار حضور یافتند که در پایان تیم چناران به مقام سوم و تیم گلبهار به مقام چهارم تیمی دست یافتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان چناران افزود: در نتایج انفرادی این مسابقات اعضای تیم چناران 2 طلا و تیم گلبهار و چناران 7 مدال نقره کسب کردند.

سعیدی هم‌چنین از کسب نایب قهرمانی آسیا توسط جواد محجوب خبر داد و گفت: جواد محجوب جودوکار وزن منفی 100 کیلوگرم تیم ملی با کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا جواز حضور در المپیک لندن را به دست آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان چناران افزود: جواد محجوب با کسب 2 پیروزی و شکست در برابر جودوکار کره‌جنوبی ضمن کسب مقام دوم آسیا به ‌عنوان تنها ورزشکار استان خراسان در مسابقات المپیک لندن حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول