اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان خبر داد

صعود بانوان کوهنورد اصفهانی به قله ارمنستان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: از اهداف هیئت کوهنوردی استان اصفهان اعزام کوهنوردان این استان به صورت خانوادگی به قله آرگاتس ارمنستان است.

صعود بانوان کوهنورد اصفهانی به قله ارمنستان

صغری حسینی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت کوهنوردی استان اصفهان در تیرماه سال جاری حدود 30 نفر از ورزشکاران خود را به قله آرگاتس ارمنستان به ارتفاع بالای 4 هزار متر اعزام می‌کند.

وی با بیان اینکه صعود به قله آرگاتس ارمنستان حدود 6 روز به درازا می‌کشد، تاکید کرد: هزینه این سفر ورزشی برعهده خود اعزام شوندگان است.

نایب رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان با اشاره به اینکه از دیگر اهداف هیئت کوهنوردی استان اصفهان اعزام بانوان اصفهانی به قله رنج است، تصریح کرد: این قله بین یاسوج و سپیدان فارس قرار دارد.

وی افزود: سفر به قله 4 هزار و 100 متری رنج در روز جمعه این هفته انجام می‌شود و در روز پنج‌شنبه نیز صعود به قله برم‌فیروز که به مانند رنج در ارتفاعات یاسوج قرار دارد از طرف هیئت استان انجام می‌شود.

حسینی تاکید کرد: صعود به قله‌‌های رنج و برم‌فیروز به صورت اختصاصی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به زودی آموزش سنگ‌نوردی برای بانوان در کوه صفه و به صورت رایگان توسط هیئت کوهنوردی استان اصفهان انجام می‌شود.

نایب رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان اظهار داشت: از برنامه‌های آتی هیئت کوهنوردی استان اصفهان در ماه مبارک رمضان می‌توان به صعود عمومی و سراسری از استان اصفهان به کوه کرکس اشاره کرد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول