اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد

توسعه 900 هکتاری شهر صنعتی سفیدرود رشت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: شهر صنعتی سفیدرود رشت در فاز نخست 200 هکتار و در فاز دوم 700 هکتار به تصویب رسید.

توسعه 900 هکتاری شهر صنعتی سفیدرود رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید عباسیان‌امین عصر امروز در جلسه بررسی روند اجرایی پروژه شهرک صنعتی سفیدرود رشت اظهار کرد: شهرک صنعتی سفیدرود رشت بزرگ‌ترین شهرک صنعتی استان است و در ارتقای آینده صنعتی گیلان نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به اینکه موضوع احداث شهرک صنعتی سفیدرود باید مورد پیگیری مدیران استانی قرار گیرد، افزود: تمام مدیران اجرایی دستگاه‌های ذی‌ربط باید با تعیین مسئولیت مستقیم و زمان‌بندی مشخص موارد مربوطه را درباره تامین زیرساخت‌های این شهرک پیگیری و اجرایی کنند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: به دلیل ایجاد شهرک صنعتی متمرکز و وسیع در مرکز استان عرصه این شهرک صنعتی سفیدرود در فاز نخست به مساحت 200 هکتار در سال 85 از شرکت سفیدرود خریداری شد و با توجه به استقبال صنعت‌گران و کارآفرینان از این شهرک امکان توسعه در دستور کار قرار گرفت و فاز 700 هکتاری آن نیز به تصویب رسید.

به گفته وی، هم‌اکنون شهرک سفیدرود رشت در حال آماده‌سازی بوده و تاکنون امکانات 7 مگاوات برق، آب، خیابان‌کشی، زیرسازی و آسفالت راه ورودی، زون‌بندی و ... انجام گرفته است.

عباسیان‌امین خاطرنشان کرد: به منظور تکمیل زیرساخت‌های شهرک در فاز نخست و امکان استقرار متقاضیان در بخش توسعه نیاز به همکاری و همت همه جانبه تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی است تا با حمایت‌های استاندار و دیگر مدیران استان بتوانیم صنایع مادر را در این شهرک استقرار داده و در راستای تولید ملی و حمایت از کار و اشتغال در استان گام‌های اساسی برداریم.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول