اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کارگروه سیاسی اجتماعی سوادکوه:

پروژه شهرک صنعتی سوادکوه اجرایی شود

خبرگزاری فارس: رئیس کارگروه سیاسی اجتماعی سوادکوه گفت: با همه تلاش‌هایی که برای واگذاری زمین توسط مردم به پروژه شهرک صنعتی سوادکوه صورت گرفت، اجرای این طرح اجرایی نشد.

پروژه شهرک صنعتی سوادکوه اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه حسن شورزند بعد از ظهر امروز در یازدهمین جلسه کارگروه سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه با اشاره به رسالت‌های این کارگروه بیان داشت: بررسی موانع تحقق توسعه سوادکوه و رایزنی برای تحقق توسعه شهرستان سوادکوه از اولویت‌های این کارگروه است.

رئیس کارگروه سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه با اشاره به این مطلب که کارگروه‌های سیاسی اجتماعی با نظارت معاون استاندار مازندران شکل گرفته است افزود: دعوت از مسئولان استانی و شهرستانی و پیگیری مصوبات در این جلسات انجام شده است و در مسیر توسعه سوادکوه گام برمی‌داریم.

وی با انتقاد از عملی نشدن راهکارهای توسعه سوادکوه گفت: با بررسی روند مدیریتی و عمرانی شهرستان به این نتیجه می‌رسیم که هنوز مهرورزی دولت به سوادکوه نرسیده است.

رئیس کارگروه سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه به پیگیری و رایزنی کارگروه سیاسی اجتماعی سوادکوه برای احداث شهرک صنعتی زیراب اشاره کرد و افزود: با همه تلاش‌هایی که برای واگذاری زمین توسط مردم سرخکلا به این طرح و قول‌های مساعد اولیه داده شد، پروژه شهرک صنعتی سوادکوه به بن‌بست رسیده است.

وی به شعارهای بدون عمل در سوادکوه اشاره کرد و افزود: حضور مدیران غیربومی، راکد بودن مصوبات سفر رئیس جمهور بخشی از موانع شهرستان سوادکوه برای دستیابی به اهداف توسعه است.

این مسئول خاطر نشان کرد: وضعیت توسعه سوادکوه جای تاسف دارد و کسی جوابگوی مطالبات به حق مردم برای اجرایی شدن مصوبات توسعه شهرستان نیست.

* سوادکوه در زیرساخت‌های توسعه با مشکل روبروست

حسین زاهدی دبیر کارگروه سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه نیز خواستار بسترسازی توسعه شهرستان سوادکوه شد و گفت: برای ورود صنعت و کارخانجات بزرگ در سوادکوه مشکل زیرساختی داریم.

دبیر کارگروه سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه خواستار تلاش شبانه‌روزی مسئولان برای توسعه سوادکوه شد و گفت: برای پیگیری معضلات و مشکلات سوادکوه باید منطقی و حساب شده اقدام کرد.

* حفظ ارزش‌های نظام

ناصر آزادی عضو کارگروه سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه نیز با تاکید بر این مطلب که حفظ و گسترش ارزش‌ها و اصول باید در اولویت کاری اصولگرایان قرار داشته باشد بیان داشت: حفظ منافع ملی باید در اولویت ما قرار داشته باشد و سپس برای دست‌یابی به اهداف منطقه‌ای تلاش کنیم.

عضو کارگروه سیاسی اجتماعی سوادکوه افزود: برای توسعه شهرستان سوادکوه باید راهکارهای کارشناسی و اجرایی را به مسئولان ارائه کنیم و برای دستیابی به نتیجه پیگیر باشیم.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول