اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌امام جمعه میامی:

خون شهدا تا قیامت راه آنان را زنده نگه می‏دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه میامی گفت: همه باید باور داشته باشند که خون شهدا بدون شک تا قیامت راه آنان را زنده نگه می‏دارد.

خون شهدا تا قیامت راه آنان را زنده نگه می‏دارد

‌به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‏الاسلام سیدمرتضی موسوی عصر امروز در نخستین همایش پیاده‏روی خانوادگی روستای کوهان در جمع مردم اظهار داشت: خون‏هایی که شهدا در راه دفاع از میهن اسلامی تقدیم کردند، آنقدر ارزشمند است که تا قیامت یادشان را زنده نگه می‏دارد.

وی گفت: با مقایسه قبل و بعد از انقلاب، متوجه برکات و آثار بی‏شمار انقلاب می‏شویم و انتخابات و حضور مؤثر زنان در اجتماع نمونه این برکات است.

‌امام جمعه میامی با اشاره به جایگاه شهدا گفت: ماندگاری انقلاب اسلامی ناشی از ایثارگری‏ها و جانفشانی شهداست و باید قدردان این خون‏ها بود.

این پیاده‏روی که با عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای روستای کوهان میامی آغاز شد و تا زیرگذر راه‏آهن ادامه یافت.

در پایان، به 69 نفر از شرکت‏کنندگان هدایایی از طرف پایگاه‏های بسیج، شورا و دهیاری روستا و اداره ورزش و جوانان میامی تقدیم شد.

در ادامه به همت تربیت بدنی بسیج و اداره ورزش و جوانان شهرستان آرادان، یک دوره مسابقات دارت در باشگاه پوریای ولی این شهر بین کارکنان سپاه و ناجا برگزار و در پایان به سه نفر از شرکت‏کنندگان که بالاترین امتیاز را کسب کردند، جوایزی اهدا شد.

ساختمان جدید پایگاه امام سجاد (ع) محله جلیل‏آباد گرمسار نیز با حضور معاون بسیج پدافند غیر عامل کشور و فرمانده سپاه گرمسار و خانواده معظم شهدا افتتاح شد.

زمین این پایگاه از طرف پدر شهید حسینی به بسیجیان هدیه و هزینه ساخت این پایگاه توسط سپاه استان و خیران تأمین شده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول