اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا در شهریور 92 افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر زنجان شهریور 92 را زمان بهره‌برداری از پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا در زنجان اعلام کرد.

پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا در شهریور 92 افتتاح می‌شود

فریدون اصفهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای ساکنان خیابان خیام زنجان پس از آغاز عملیات اجرایی پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا اظهار داشت: شهرداری با کمک سایر ارگان‌ها در صدد کاهش مشکلات است.

وی با اذعان به حادبودن معضلات ترافیکی به وجود آمده در سه‌راهی بیجار افزود: شهرداری زنجان با کمک نیروی انتظامی در حال بررسی مشکلات است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان اضافه کرد: نصب تابلوی روز شمار برای پروژه غیر هم‌سطح خیام، ممکن است برای عابران مطلوب جلوه کند، ولی واقعیت این است که کمکی به حل مشکلات ساکنان به‌ویژه کسبه محل نمی‌کند.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه غیر هم‌سطح سیدالشهدا را در حدود 25 تا 30 درصد اعلام کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این پروژه در شهریور ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

اصفهانیان سست بودن خاک محل احداث پروژه غیر هم‌سطح سیدالشهدا را از مشکلات احداث این پروژه اعلام کرد و گفت: در برخی مواقع به جای اینکه شمع‌ها در هفت متری کار گذاشته شوند، در عمق 30 متر کار شده است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره نامتوازن بودن نحوه آسفالت‌ریزی در سطح خیابان‌های شهر زنجان گفت: شورا نظارت خود را برای متوازن‌کردن آسفالت‌ریزی در خیابان‌های شهر زنجان افزایش خواهد داد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به وجود ناظر پروژه به‌ویژه در آسفالت‌ریزی خیابان‌ها در شهرداری اشاره کرد و افزود: شورا هم نظارت خود را بر آسفالت‌ریزی افزایش می‌دهد.

وی تاکید کرد: بر اساس گفته مدیران شهرداری انجام آسفالت در برخی خیابان‌ها به صورت پایلوت انجام شده است تا مصالح مورد استفاده آزمایش شوند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول