اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بویین‌زهرا:

بویین‌زهرا کمبود سالن‌ ورزشی ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین‌زهرا گفت: این شهرستان کمبودی از نظر تعداد سالن‌های ورزشی ندارد.

بویین‌زهرا کمبود سالن‌ ورزشی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، علیرضا حیدری عصر امروز در همایش تربیت بدنی شهرستان بویین‌زهرا اظهار کرد: بیش از 30 هیئت ورزشی در شهرستان بویین‌زهرا فعال هستند.

وی افزود: تمام این هیئت‌ها در طول سال با اجرای برنامه‌های ورزشی خود برای ترویج و اشاعه فرهنگ سلامت فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا با اشاره لزوم توجه جدی‌تر مسئولان به رشته‌های مختلف ورزشی در بویین‌زهرا بیان کرد: قطعا حمایت و پشتیبانی مسئولان سهم بسزایی را در اشتیاق و علاقه جوانان در روی آوردن به انواع ورزش‌های مختلف دارد.

حیدری با اشاره به وجود سالن‌های متعدد ورزشی در این شهرستان عنوان کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان تا‌کنون هیچ مشکلی در زمینه کمبود و یا عدم وجود سالن‌های ورزشی شهری به نسبت تعداد ورزشکاران موجود در این شهرستان نبوده است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ سلامت و نشاط باید از سنین کودکی و در مدارس به دانش‌آموزان آموخته شود، تصریح کرد: انسان‌ها در کودکی بسیار بیشتر از زمان بزرگسالی می‌توانند مطالب و تجربیات را در حافظه خود نگهداری کرده و از آن بهره ببرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین‌زهرا اضافه کرد: باید تلاش کنیم که از همه نیرو‌ها و سلائق مختلف در عرصه الگوسازی و سلامت استفاده شود تا شاهد جامعه‌ای با نشاط و سرزنده باشیم.

حیدری با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین‌زهرا در زمینه شناسایی و پرورش استعدادها ی ورزشی بیان کرد: در سال جاری طرح‌های ویژه‌ای برای سامان‌دهی و نظارت بر رشته‌های ورزشی در این شهرستان انجام می‌شود.

وی حضور جوانان بویین‌زهرایی در مسابقات مختلف ورزشی در سطح استانی و کشوری را دستاورد و افتخاری بزرگ برای این شهرستان برشمرد و تصریح کرد: قطعا مسئولان باید در زمینه نخبه‌پروری استعدادهای ورزشی نیز توجه ویژه و حمایت‌های بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول