اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبر داد

احداث 17 سالن ورزشی در بخش مرکزی ساری

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: از ابتدای دولت نهم تاکنون 12 سالن ورزشی در بخش مرکزی شهرستان ساری احداث شد و پنج سالن دیگر در حال ساخت است.

احداث 17 سالن ورزشی در بخش مرکزی ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی صبح امروز در آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی که در روستای هولا بخش مرکزی شهرستان ساری انجام شد، با بیان اینکه کلنگ‌زنی هر پروژه باید خروجی مطلوب داشته باشد، اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی باید مجهز به برنامه زمان‌بندی باشد تا در زمان کوتاه با کیفیت خوب به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: روحیه مشارکت‌پذیری مردم مازندران در اجرای پروژه‌های فرهنگی ورزشی بی‌نظیر است و استمداد داریم تا این‌گونه پروژه‌ها در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.

این مسئول با اشاره به اینکه سالن‌های ورزشی مکان امنی برای تربیت جوانان هر منطقه و محله‌ای است، تصریح کرد: مازندران جمعیت جوان دارد و باید از این سرمایه‌ها صیانت شود.

ابراهیمی خود و مسئولان استان را خدمتگذار مردم دانست و ادامه داد: اگر در جایگاه مسئول نتوانیم خدمات مناسبی داشته باشیم شرمنده مردم و شهدا می‌شویم. هویت من در خدمتگزاری به مردم شکل می‌گیرد و تثبیت می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه رویکرد ساخت و ساز اماکن ورزشی در مدیران این استان نهادینه است، بیان داشت: افتخار می‌کنیم که در هر ماه چندین سالن و پروژه‌های ورزشی در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیمی رویکرد دولت را خدمتگذاری به مردم آن هم به طور متوازن و عدالت‌محور دانست و یادآور شد: سفرهای دولت موجب شد تا با حضور در بین مردم به مشکلات هر استانی رسیدگی کند و مصوبات خوبی به منظور پیشرفت مصوب کند.

وی اضافه کرد: بسیاری از مصوبات سه سفر رئیس جمهور در مازندران به خاطر برخی از مشکلات و نبود زمین مناسب و یا کمبود اعتبار اجرایی نشد که سفر چهارم دولت به رفع نقاط ضعف در سه سفر و بررسی پروژه‌ها معطوف می‌شود.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه تاکنون هیچ دولتی تا این اندازه خود را وابسته به مردم ندانست، ابراز داشت: هدف دولت محرومیت‌زدایی است.

وی به احداث سالن‌های ورزشی در روستاهای مازندران اشاره کرد و بیان داشت: در قبل از دولت نهم در بخش مرکزی ساری تنها یک سالن ورزشی داشت ولی در این دولت 12 سالن ورزشی احداث و پنج سالن دیگر در حال ساخت است که سعی می‌شود در تمام روستاهای بخش مرکزی سالن ورزشی مجزا احداث شود.

به گزارش فارس، بخش مرکزی ساری 180 روستا دارد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول