اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خبر داد

پیشرفت 90 درصدی پروژه بندر تجاری شادگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان از پیشرفت 90 درصدی پروژه بندر تجاری این منطقه خبر داد.

پیشرفت 90 درصدی پروژه بندر تجاری شادگان

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: پروژه بندر تجاری شادگان از یک سال و نیم گذشته تاکنون درگیر مراحل ساخت و ساز بوده و متأسفانه در موعد مقرر تکمیل و آماده بهره‌برداری نشده است.

*مشکل مالی مهمترین علت کندی پروژه

وی با اشاره به مهمترین علت کندی روند این پروژه افزود: مهمترین دلیل حرکت حلزونی شکل این پروژه که باید در مهرماه سال 90 تحویل داده می‌شد، مشکلات مالی بوده که امیدواریم هر چه سریع‌تر حل و مرتفع شود.

فرماندار شادگان خاطر نشان کرد: در سفر اخیری که مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به این منطقه در بازدید از این پروژه داشت مشکلات و موانع در پیش‌روی اجرای این طرح بزرگ مطرح و در راستای رفع آنها راهکارهایی اندیشیده و ارائه شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه پروژه بندر تجاری شادگان تاکنون از پیشرفت 90 درصدی فیزیکی برخوردار بوده و امیدواریم که هر چه سریع‌تر به تکمیل برسد.

*ایجاد گمرک و رونق اقتصاد منطقه

به گفته فیوضی در صورت تکمیل این بندر  زمینه‌های اشتغالزایی مؤثری در منطقه فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا در کنار بندر تجاری، اداره گمرک نیز فعالیت خود را آغاز کرده و اقتصاد شهرستان بیش از پیش رونق می‌یابد.

فرماندار شادگان همچنین عنوان کرد: شادگان با وجود برخورداری از ظرفیت‌های بالای اقتصادی و تجاری باید از توجه بیشتر مسئولان استانی بهره‌مند شود.

وی در پایان اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان، ایجاد زمینه‌های اشتغالزایی و کاهش بیکاری در منطقه است.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول