اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس در هفته گذشته محقق شد

جمع‌آوری 160 نفر معتاد ولگرد در بندرعباس/ کشف 170 هزار نخ سیگار قاچاق

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بندرعباس، از جمع‌آوری 160" معتاد ولگرد و بلامکان" و کشف 170 هزار نخ سیگار قاچاق طی هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری 160 نفر معتاد ولگرد در بندرعباس/ کشف 170 هزار نخ سیگار قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ عبدالحسین بسطامی عصر امروز در نشست تشریح عملکرد و اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در هفته اخیر با بیان اینکه کاهش محسوس جرایم خشن، افزایش احساس امنیت و رضایتمندی مردم مصادیق بارز موفقیت پلیس در بندرعباس است، افزود: اقدامات سلبی پلیس قطعاً با رویکرد اجتماعی و ایجابی دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به عملیات‌های اخیر پلیس در حوزه شهرستان بندرعباس، اظهار داشت: مأموران انتظامی یگان امداد و کلانتری و پاسگاه‌های این شهرستان با انجام فعالیت شبانه‌روزی و اجرای طرح‌های متعدد انتظامی در هفته گذشته، موفق شدند 628 دستگاه موتورسیکلت و 40 دستگاه خودرو متخلف، فاقد مدارک و مزاحم نوامیس مردم را توقیف و اعمال قانون کنند.

وی افزود: مأموران پر تلاش و خستگی‌ناپذیر شهرستان در مدت یاد شده 8 هزار و 498 پاکت شامل 170 هزار نخ سیگار قاچاق، 199 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 104 قطعه تجهیزات دریافت از ماهواره کشف و در این رابطه متهمان مربوطه را به مراجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی بندرعباس اضافه کرد: با تلاش مأموران در سطح شهرستان تعدادی سارق، یک نفر شرور، 11 نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر، 160 نفر معتاد ولگرد و بلامکان و 207 نفر در خصوص سایر جرایم در سطح شهرستان دستگیر و در راستای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

بسطامی در ادامه، رویکرد پلیس در سال 91 را پاک‌سازی محلات بندرعباس از "لوث وجود عناصر قانون‌شکن و مجرمان" عنوان و ضمن هشدار جدی به تمامی کسانی که "حتی به فکر انجام اعمال مجرمانه" هستند، از عموم شهروندان بندرعباس به دلیل "حسن همکاری با پلیس در حوزه شناسایی و دستگیری مجرمان محلات" از طریق تلفن 110 تشکر و بر استمرار آن تأکید کرد.

بسطامی در پایان یادآور شد: پلیس تمام فعالیت‌های خود را بر تعامل با مردم معطوف کرده است و در این راستا باید گفت که هر چه این رویکرد قوی‌تر می‌شود دستاوردها نیز قابل تامل‌تر است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول