اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل غله استان اردبیل:

بهای گندم خریداری شده به موقع پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل غله استان اردبیل گفت:‌ بهای گندم خریداری شده به همت بانک‌های عامل در کوتاه‌ترین فاصله زمانی به حساب کشاورزان و زارعان واریز می‌شود.

بهای گندم خریداری شده به موقع پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس کریمی عصر امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان اردبیل اظهار داشت: بانک‌های ملی، کشاورزی، ملت و سپه برای همکاری در پرداخت بها‌ی گندم خریداری شده به حساب کشاورزان پیش‌قدم شدند که امیدواریم با همکاری این بانک‌ها به سرعت بها‌ی گندم خریداری شده، پرداخت و نارضایتی‌ها در این زمینه به حداقل برسد.

وی یکی از اقدامات مثبت دولت را در سال‌های اخیر بحث پرداخت به روز بهای گندم خریداری شده و دیگر محصولات خرید تضمینی اعلام کرد و افزود: با نرخی که امسال برای خرید گندم تعیین شده است، انتظار می‌رود هم در تحویل کیفی محصول از سوی زارعان دقت و توجه صورت گیرد و هم بانک‌های عامل و دیگر مجموعه‌های همسو با اهداف دولت در خرید تضمینی یک فصل مناسب برداشت و خرید را شاهد باشیم.

کریمی گزارشی از سیاست دولت برای خرید گندم با اولویت و حمایت از بخش خصوصی و کارخانه‌های آردسازی را برای ورود به عرصه خرید گندم یادآور شد و تصریح کرد: در این زمینه انتظار داریم اصل 44 قانون اساسی در واگذاری امور به بخش خصوصی و خروج از تصدیگری دولتی بر اساس مطالبه و فرمایش مقام معظم رهبری مدنظر قرار گرفته و تحقق پیدا کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شرکت غله و خدمات بازرگانی بخش عظیمی از تصدی‌گری خود را به بخش غیر دولتی واگذار کرده که انتظار می‌رود با همین روند در حوزه خرید محصولات مختلف کشاورزی برخی مشکلات و نارسایی‌ها نیز برطرف شود.

به گزارش فارس، مدیرکل غله استان اردبیل به بخشنامه‌های ابلاغی در مورد اعطای تسهیلات به بخش خصوصی و کارخانه‌های آردسازی اشاره کرد و خواستار اجرای سریع مفاد بخشنامه‌های ابلاغی در زمینه اعطای تسهیلات برای خرید گندم شد.

در این جلسه سرپرست بانک ملی استان اردبیل در سخنانی راهکارهای اجرایی لازم برای اعطای تسهیلات بانکی به کارخانه‌های آردسازی و سیلوسازی را یادآور شد و ادامه داد: بخش خصوصی برای مشارکت در امر خرید گندم و ذخیره‌سازی آن علاقمند به سرمایه‌گذاری و حضور و مشارکت بیشتر است.

اصلان کریمی در ادامه بیان کرد: بانک‌های عامل در پرداخت مطالبات کشاورزان و زارعان آمادگی کامل دارند تا به محض خرید و انبارسازی محصول وجه مورد نظر را به حساب زارعان پرداخت کنند تا مشکلات احتمالی پیش آمده نیز به سرعت برطرف شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول