اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل غله استان اردبیل:

دغدغه‌ای در تامین سیلو و انبار ذخیره گندم وجود ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل غله استان اردبیل گفت: با هماهنگی و برگزاری جلسات مستمر با فرمانداران در شهرستان‌های مختلف مشکل سیلو و انبار ذخیره گندم وجود ندارد.

دغدغه‌ای در تامین سیلو و انبار ذخیره گندم وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس کریمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی خرید گندم در استانداری با حضور فرمانداران شهرستان‌های استان اردبیل اظهار داشت: ما در این جلسه به همت سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری راهکار‌های مورد نظر در مورد خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

وی با اعلام اینکه تدابیر لازم در رعایت استانداردهای تعیین شده در خصوص کیفیت گندم خریداری شده اعمال شده است، گفت: رعایت اصول بهداشتی در زمان خرید و جلوگیری از صف طولانی کامیون‌ها با تاکید بر حفظ سلامت خرید مد‌نظر و مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل غله استان اردبیل با اشاره به بررسی روند مشارکت و ضرورت ورود مباشرین تعاون روستایی و هزینه‌های لازم در این زمینه و همچنین ذخیره‌سازی خاطرنشان کرد: استاندارد‌سازی مراکز خرید و اطلاع‌رسانی در مورد استانداردهای تعریف شده به کشاورزان از طریق نصب آگهی در مراکز خرید از موضوعات جدی بود که اعضای جلسه بر آن تاکید کردند.

کریمی یادآور شد:‌ در این جلسه تصمیمات واحدی نیز با حضور فرمانداران شهرستان‌های مختلف به ویژه شمال استان به انجام رسید تا طبق این تفاهم در سه شهرستان پارس‌آباد، گرمی و بیله‌سوار خرید تضمینی و ذخیره‌سازی گندم با هماهنگی و تعامل بهتر برای انتقال محصول به انبار‌ها و سیلوهای آزاد در نظر گرفته شود.

این مسئول با اشاره به تعدد مراکز خرید ملکی و مباشر و همچنین نحوه ورود آنها در میسر مشارکت در امر خرید و پیش‌بینی هزینه‌های مباشرت و ذخیره‌سازی بیان داشت: ضرورت اخذ مجوز آهنگ حمل خارج از استان و مجوز ذخیره‌سازی گندم مورد نیاز استان در این جلسه مورد توجه قرار گرفت که با تاکید مسئولان استان قرار شد اولویت ذخیره‌سازی در سیلو‌ها و  انبارهای استاندارد باشد.

مدیرکل غله استان اردبیل ادامه داد: ما نیز اولی‌تر از سایر استان‌ها ذخیره‌سازی گندم را در سیلو‌های استاندارد و فلزی بخش خصوصی و کارخانجات آرد‌سازی مورد توجه و تاکید قرار دادیم تا بدون کوچکترین خدشه و خللی این کار با سرعت و در موقع مناسب انجام شود.

کریمی ضرورت همکاری و تعامل فرمانداران شهرستان‌های مختلف به ویژه غله‌خیز استان را یادآور شد و افزود: در این زمینه انتظار می‌رود برخی مشکلات و نارسایی‌ها با تعامل و همفکری بیشتر برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: شرکت غله استان نیز در تلاش است تا با ایجاد ظرفیت‌های مناسب در امر خرید تضمینی گندم و ذخیره‌سازی آن نظارت و کنترل دقیق را انجام دهد تا مشکلات احتمالی پیش آمده نیز برطرف شود.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول