اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع):

دانشگاه دفاع مقدس دانشمندان بزرگی را برای کشور پرورش داد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) گفت: دانشگاه بزرگ جنگ و دفاع مقدس، دانشمندانی را پرورش داد که اکنون عرصه‌های علمی کشور را بدست گرفته‌اند.

دانشگاه دفاع مقدس دانشمندان بزرگی را برای کشور پرورش داد

 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی علی جمالی صبح امروز در نشست بصیرت مردمی در تالار شهید شهریاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خورموج اظهار داشت: رزمندگان اسلام با ایثار و دست خالی خرمشهر را از دست دشمنان نجات دادند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) تهران گفت: در آزاد‌سازی خرمشهر ارزش‌ها همراه با ایثار و مقاومت بود و شهید حاج علی فقیه نخستین شهید شهرستان دشتی است که در خرمشهر و خیابان آرش به شهادت رسید.

جمالی تصریح کرد: استقامت و پایداری در راه خدا رمز پیروزی و فتح خرمشهر بود.

وی خاطر نشان کرد: عقب‌روی‌ها در جبهه‌ها بعضا بر اثر خیانت امثال بنی‌صدر‌ها بود که به حکم الهی و اراده رزمندگان نقشه بر آب می‌شد.

وی با بیان اینکه روح امام (ره) در کنار بسیجیان زنده و جاوید است یادآور شد: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند:« قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها و نوکران آن‌ها مطمئن باشند که اگر خمینی تنها بماند به راه خود که راه مبارزه با شرک و بت‌پرستی است ادامه خواهد داد و در کنار بسیجیان ایران این پابرهنه‌های مغضوب، خواب راحت را از چشم ابرقدرت‌ها خواهد گرفت.»

جمالی ادامه داد: با سرمایه استقامت، مقاومت و پایداری است که انسان‌ها به اهداف عالیه خود می‌رسند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به دنیا صادر شد افزود: اهداف صدام در جنگ یکی براندازی انقلاب و دومی جلوگیری از صدور آن بود که در هر دو ناکام ماند.

جمالی خاطر نشان کرد: بیداری اسلامی که در منطقه ایجاد شده نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و با این بیداری اسلامی دیکتاتورهای منطقه یکی پس از دیگری در حال نابودی هستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) تهران افزود: اسرائیل بچه و جوجه آمریکاست و در همه زمینه‌ها ناکام مانده و خواهد ماند.

جمالی گفت: رئیس رژیم صهیونیستی اذعان داشته است که اسرائیل پس از بیداری اسلامی در بدترین وضعیت امنیتی قرار دارد و خیلی دغدغه داریم.

وی تصریح کرد: دانشگاه بزرگ جنگ و دفاع مقدس، دانشمندانی را پرورش داد که اکنون عرصه‌های علمی کشور را بدست گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه دشتی نیز گفت: فتح خرمشهر یکی از روزهای درخشان هشت سال دفاع مقدس رقم خورد.

حجت‌الاسلام مجتبی عباسی افزود: فتح خرمشهر موجب هراس آمریکا و سایر قدرت‌های استعماری شد که از صدام حمایت می‌کردند و این فتح افتخاری بزرگ برای رزمندگان اسلام داشت.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول