اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر تصریح کرد

تجلی عمق وفاداری مردم در آیین ارتحال امام راحل

خبرگزاری فارس: فرماندار نرماشیر گفت: حضور پرشور مردم در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تجلی عمق وفاداری ملت شریف و مسلمان ایران به جهانیان است.

تجلی عمق وفاداری مردم در آیین ارتحال امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، محمود سام‌نژاد صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: روزهای 14 و 15 خرداد فرصتی مناسب برای انتقال فرهنگ و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) به نسل جوان است.

سام‌نژاد افزود: امروز شاهد این سخن امام راحل هستیم که فرمود "امید است این انقلاب اصیل اسلامی موجب بیداری و انقلاب سایر مسلمانان دربند و زیر سلطه جهانخواران شرق و غرب شده و با اتکا به توفیق الهی خود را از گرفتاری نجات بخشند".

وی از تمام نهادها و دستگاه‌ها خواست با تمام توان نسبت به برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تلاش کنند.

سام‌نژاد گفت: مردم ایران در شکل‌گیری انقلاب اسلامی مدیون حضرت امام خمینی (ره) هستند و باید به آرمان‌های بینانگذار جمهوری اسلامی همچون گذشته در عمل وفادار باشند.

وی با اشاره به موج بیداری اسلامی ایجاد شده در جهان افزود: حضور پرشور در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) عمق وفاداری مردم شریف و مسلمان را به نمایش می‌گذارد و می‌تواند، بیداری اسلامی را در جهان تقویت کند.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول