اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی کرمان خبر داد

اعزام 12 هزار زائر کرمانی به مرقد امام راحل

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: حدود 12 هزار نفر از استان کرمان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

اعزام 12 هزار زائر کرمانی به مرقد امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی ‌ظهر امروز در نشست خبری ویژه بزرگداشت ارتحال امام راحل اظهار داشت:‌ 14 خرداد مصادف با ارتحال امام راحل است، امامی که به جرأت می‌توان گفت چنین شخصیتی بعد از پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) شخصیتش با هیچ‌کدام از شخصیت‌های جهان قابل مقایسه نیست.

وی افزود: هر چه در زندگی امام راحل تأمل می‌کنیم، می‌بینیم ابعاد وجودی این شخصیت بزرگوار ناشناخته مانده است.

صدفی ابراز داشت: تبیین سیره امام راحل در تمام‌ مراحل زندگی بدون شک می‌تواند برای‌ آحاد ملت اعم از کارگزاران، رهبران، مدیران و توده‌های ملت ‌درس‌آموز باشد.

وی گفت: تجلیل و تکریم از امام راحل تکریم از خوبی‌ها و ارزش‌ها و تبیین آنها است.

صدفی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری به نام ‌تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی‌ عنوان کرد: تلاش برای تحقق هرچه بهتر این شعار‌ به نوعی مقابله با توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: برنامه محوری 14 خرداد ماه در شهر کرمان ساعت 9 صبح در محل حسینیه ثارالله و با سخنرانی حجت‌الاسلام ‌ابوترابی‌فرد‌ برگزار می‌شود.

صدفی بیان داشت: با توجه به همزمان شدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، قیام 15 خرداد و سالروز ولادت امام علی (ع)، تلاش می‌شود برنامه‌های این ایام متناسب با شأن هر یک از این ایام باشد.

وی مشارکت عمومی اقشار مختلف، توجه به تأثیرگذاری و افزایش کیفیت برنامه‌ها را از جمله موارد مورد توجه در برنامه‌های 14 و 15 خرداد برشمرد و ابراز داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی،‌ هنری، ‌ادبی و ورزشی، جلسات پرسش و پاسخ، نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، شب شعر و خاطره، برپایی محافل انس با قرآن، کارگاه عملی خوشنویسی اشعار و بیانات امام و جشنواره اندیشه‌های جاوید از جمله برنامه‌های 14 و 15 خرداد است.

صدفی افزود:‌ جشن بزرگ آغاز زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی 16 خرداد ماه در مجموعه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ‌حدود 12 هزار نفر از استان کرمان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند که این کار به سه صورت انفرادی، کاروان‌های تشکیل شده از سوی سپاه ثارالله و کاروان‌های اختصاصی انجام می‌شود.

صدفی خاطر ‌نشان کرد:‌‌ مشابه برنامه‌های یاد شده در شهرستان‌ها و سایر نقاط استان کرمان نیز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: 30 مکان برای برگزاری مراسم ارتحال امام راحل در شهر کرمان داریم که به عنوان مکان محوری در سطح شهر هستند.

انتهای‌ پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول