اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

سیاست‌های امام راحل در پیگیری امور محرومان پیگیری شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مسئولان باید سیاست‌های امام راحل در پیگیری امور مردم محروم را پیگیری کنند.

سیاست‌های امام راحل در پیگیری امور محرومان پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در استانداری مازندران اظهار داشت: مسئولان باید سیاست‌های امام راحل در پیگیری امور مردم محروم را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: هرچه زمان می‌گذرد اندیشه‌های امام خمینی(ره) از جایگاه‌های مناسب‌تری برخوردار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه با اشاره به اقدامات دولت برای محرومیت‌زدایی یادآور شد: رنگ و بوی محرومیت‌زدایی در دولت نهم و دهم شدت بیشتری به خود گرفت.

وی با اشاره به بروز روحیه تجمل‌گرایی در برخی کارگزاران نظام یادآور شد: بروز روحیه تجمل‌گرایی در برخی کارگزاران نظام، انقلاب اسلامی را دچار آسیب کرد.

ابراهیمی یکی از اهداف عمده دشمنان اسلام را تقدس‌زدایی و کمرنگ کردن خطوط قرمز انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و یادآور شد: برگزاری باشکوه مناسبت‌های انقلاب باید در راس برنامه‌های مسئولان استان قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران یکی از اهداف مبارزه امام خمینی(ره) را مبارزه با انحصارطلبی منابع ملی اعلام کرد و یادآور شد: تلاش کنیم که اندیشه‌های ناب امام خمینی در جامعه ساری و جاری شود.

وی خواستار برگزاری جلسات شورای اداری توسط فرمانداران در روستاها شد و افزود: این روند تا پایان دولت نهم ادامه داشته باشد.

این مسئول با اشاره به برگزاری مناسب برنامه‌های سوم خرداد در سطح استان مازندران تاکید کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران شهرستانی تلاش کنند تا مراسم چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه نیز در مازندران به خوبی برگزار شود.

ابراهیمی تاکید کرد: هماهنگی مناسب بین دستگاه‌های مسئول در مازندران برای انتقال مناسب زائران ایجاد شود.

وی در پایان با اشاره به اجرایی شدن طرح‌های دریا در مازندران خطاب به فرمانداران تاکید کرد: رعایت شئونات اسلامی در ایام برگزاری مناسبت‌های مذهبی باید توسط فرمانداران به شدت پیگیری شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول