اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتستان خبر داد

اعزام 2 هزار نفر از دشتستان به مرقد امام راحل

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتستان از اعزام 2 هزار نفر از دشتستان به مرقد امام راحل خبر داد.

اعزام 2 هزار نفر از دشتستان به مرقد امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان احمد عالی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) یکی از رهبران و شخصیت‌های بزرگ تاریخی است که تمام جهانیان و آزادی‌خواهان جهان وی را الگوی خود قرار داده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه دشتستان افزود: برگزاری برنامه‌های ویژه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در دشتستان با تلاش مسئولان انجام می‌شود و افزایش سطح کیفی برنامه‌ها مهم‌ترین اولویت است.

عالی از اعزام 2 هزار نفر از دشتستان به مرقد امام راحل خبر داد و اذعان کرد: در سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) 2 هزار نفر از مردم شریف دشتستان در قالب کاروان‌هایی در روز 12 خرداد به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

وی بیان داشت: حضور 2 هیئت عزاداری و 10 روحانی و 20 مداح و زیارت از اماکن مذهبی دیگر نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در بین زائرین است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان نیز خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) در شرایطی که طاغوت و رژیم منحوس پهلوی دست‌نشانده شیطان بزرگ در ایران حاکم بود و برای تحقق منافع و اهداف آنها در کشور و منطقه تلاش می‌کرد مردم را به مبارزه با طاغوت فراخواند.

بخشعلی دهقائدی اذعان کرد: ندای امام خمینی (ره) ندای حق و حقیقت و عدالت بود و مردم به آن آری گفتند و با تبعیت تام از ایشان به مبارزه با رژیم منحوس پهلوی پرداختند و بساط آن را برچیدند و نظام مقدس جمهوری اسلامی که احیاگر حق و عدالت است را روی کار آوردند.

وی اضافه کرد: مبانی و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و افکار و اندیشه‌های امام راحل امروز مورد توجه تمامی آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان قرار دارد و ایده‌های این رهبر بزرگ راهنمای ایشان در مبارزه با حاکمان ظالم و دست‌نشانده کشورهای خود است.

این مسئول ادامه داد: بیداری‌ اسلامی که در مدت‌های گذشته در کشورهای منطقه و جهان شاهد آن بوده‌ایم الگو گرفته از انقلاب اسلامی امت مسلمان ایران هستند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره امام از مسائل و برنامه‌های مهمی است که تمام مسئولان باید در رأس برنامه‌های خویش به آن توجه داشته باشند و ایام رحلت امام خمینی (ره) فرصتی بسیار مناسب برای تحقق این هدف والا و ارزشی است و تمام مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با عزم جزم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های این ایام کوشا باشند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول