اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

آموزه‌های امام راحل باید در عمل اجرایی شود

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: باید در عمل آموزه‌های امام راحل اجرایی شود.

آموزه‌های امام راحل باید در عمل اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی صبح امروز در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام راحل اظهار داشت: بسیاری از کشورهای آزادی خواه جهان با استفاده از منش و سیره امام راحل و الگوگیری از انقلاب اسلامی مسیر خود را تغییر داده‌اند.

وی ادامه داد: آموزه‌‌های امام راحل حتی آن سوی کره خاکی را تحت تأثیر قرار داده و اگر نتواند در ما تغییری ایجاد کند به این دلیل است که ما در عمل به آموزه‌های ایشان کوتاهی کرده‌ایم.

این مسئول اضافه کرد: باید همگان به صورت محتوایی به سیره امام راحل توجه کرده و آن را در مسیر زندگی خود اجرایی و محقق سازیم.

اعلایی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید در حوزه خود تلاش کنند تا در بحث محتوایی به سیره امام پرداخته شود و این موضوع در بین نسل جوان تبیین شود.

استاندار ایلام گفت: این دستگاه اجرایی ساز و کارهای لازم برای برپایی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان ایلام را اندیشیده است.

وی ادامه داد: اما فعالیت‌ها نباید فقط محدود به برگزاری مراسم در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد باشد و باید آثار و آموزه‌های امام را در دانشگاه‌ها و مدارس در تمام طول سال انعکاس دهیم و امام (ره) را به نسل جوان بشناسانیم.

این مسئول اضافه کرد: باز معرفی سیره امام راحل به نسل جوان امروزی کاری بسیار مؤثر و با اهمیت است که باید همگان به این موضوع توجه کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول