اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلخال آماده برگزاری شادمانه‌ها

خلخال خود را برای برگزاری هفته فرهنگ رضوی آماده می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: ما از هم اکنون خود را آماده برگزاری جشنواره‌های شادمانه هنرهای تجسمی و فرهنگ رضوی می‌کنیم.

خلخال خود را برای برگزاری هفته فرهنگ رضوی آماده می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال اظهار داشت: برگزاری این جشنواره‌ها در شهرستان خلخال سبب به وجود آمدن روحیه نشاط جمعی می‌شود.

وی با اشاره به سوابق دینی و فرهنگی مردم خلخال بر لزوم آشنایی مردم به ویژه نسل جوان با سوابق علمی و داشته‌های فرهنگی این شهرستان شد.

عبداللهی به وجود مفاخر فرهنگی از قدیم‌الایام در خلخال اشاره کرد و افزود:‌ خلخال در زمان سابق پذیرای مراجع و مفاخر عالم تشیع بوده که امروز همه اینها در کشور عراق مدفون شده و موجب افتخار خلخالی‌ها هستند که اهالی خلخال نیز باید به این داشته‌ها فخر کنند.

این مسئول با تاکید بر این‌که شهرستان خلخال باید از این پس نیز مفاخر علمی و فرهنگی فراوانی را به جهان اسلام معرفی کند، خاطر نشان کرد: ما در این شهرستان استعدادهای ناب علمی و فرهنگی کم نداریم و کافی است این استعدادها را شناخته و به جامعه عرضه و معرفی کنیم.

وی از تلاش برای معرفی قابلیت‌های فرهنگی و گردشگری این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش فارس، فرماندار شهرستان خلخال اضافه کرد: شهرستان خلخال در ماه‌های اردیبهشت و خرداد شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری استانی و ملی است.

عبداللهی بیان کرد: مسئولان اجرایی شهرستان باید برای پذیرایی و اسکان میهمانان جشنواره‌های شادمانه هنرهای تجسمی و هفته رضوی آماده شوند.

وی از برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال امیدهای کشور به میزبانی خلخال به عنوان یکی دیگر از رخدادهای مهم ورزشی شهرستان یاد کرده و برگزاری این مسابقات و یا جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری را فرصتی مناسب برای معرفی قابلیت‌های گردشگری منطقه به میهمانان دانست.

به گزارش فارس، امام جمعه خلخال نیز در این جلسه بر آمادگی اعضای شورای فرهنگ عمومی خلخال برای برگزاری هر چه بهتر مراسم و برنامه‌های فرهنگی و هنری پیش‌بینی شده برای شهرستان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام امیر رشتبری خواستار استفاده از شعرا و مداحان بومی در اجرای برنامه‌های استانی و ملی در خلخال از سوی برگزار‌کنندگان این برنامه‌ها شد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول