اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور ماه سال 91

هفته فرهنگ رضوی در کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: هفته فرهنگ رضوی دهه سوم شهریور ماه سال آینده در کرمان برگزار می‌شود.

هفته فرهنگ رضوی در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، وحید محمدی سه‌شنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه هفته‌های فرهنگ رضوی قرار است از سال آینده در 10 استان کشور برگزار شود، اظهار داشت: هفته فرهنگ رضوی دهه سوم شهریور ماه در کرمان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هفته‌های فرهنگ رضوی از نیازهای راهبردی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که به شکوفایی و غنای هرچه بیشتر این جشنواره می‌انجامد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان داشت: گسترش فرهنگ و معارف رضوی در جامعه، تجلیل و تکریم از پدیدآورندگان آثار مرتبط  با فرهنگ و معارف رضوی، ایجاد شور و نشاط معنوی، زمینه‌سازی برای استفاده هر چه بیشتر اقشار مختلف مردم از آثار و تولیدات رضوی از اهداف برگزاری این هفته‌ها در کشور است.

محمدی گفت: این هفته با محویت برنامه‌های نمایشگاهی، بخش کودک و نوجوان، بخش مؤسسات فرهنگی و هنری، بخش حوزوی و دانشگاهی، بخش آستان قدس رضوی، بخش مطبوعات و رسانه‌ها و بخش مسابقات و برنامه‌های جنبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول