اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

مسئولان نباید به واسطه میز خود اعتبار بگیرند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: مسئولان نباید به واسطه میز خود اعتبار بگیرند، بلکه باید با عملکرد شایسته به میز خود اعتبار بدهند.

مسئولان نباید به واسطه میز خود اعتبار بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی در مراسم گرامیداشت 12 سال تلاش احمد مهدوی به عنوان نماینده شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم در این مراسم اظهار داشت: حضور و تجمع پر شور مردم در این مراسم پیام قدرشناسی، غیرت و جوانمردی مردم این منطقه است.

وی به دوره خدمت 33 ساله احمد مهدوی در منطقه ابهر و خرم‌دره اشاره و تصریح کرد: ایشان یک کارنامه بسیار درخشان، شفاف، روشن و قابل دفاع از خود به نمایش گذاشته است.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: ما در سال 90 تعداد 196 پروژه در ابهر داشتیم و در سال جاری نیز بیش از 200 پروژه برای شهرستان تعریف شده است و در این میان پروژه‌ای نیست که احمد مهدوی در آن حمایت و پشتیبانی لازم را نداشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه همه هستی و هویت ما از رهبری است، ابراز داشت: احمد مهدوی در مسیر ولایت حرکت می‌کرد و این امر رمز وفاداری مردم به این نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره بود.

یوسفی افزود: برخی در دوره‌ای اصلاحاتی و در دوره‌ای اصولگرا بودند و گاهی چپ و گاهی راست هستند، ولی احمد مهدوی با یک رنگ حرکت کرد و مسئولانی که با یک رنگ حرکت کرده و در مسیر ولایت حرکت کنند، در ذهن مردم باقی می‌مانند.

وی تصریح کرد: مسئولان نباید به واسطه میز خود اعتبار بگیرند، بلکه باید با عملکرد شایسته به میز خود اعتبار بدهند.

نماینده مردم خرم‌دره در این مراسم با بیان اینکه نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره کارهای بزرگی برای خرم‌دره انجام داد، خاطرنشان کرد: ما آنگونه که باید از تلاش‌های احمد مهدوی قدردانی نکردیم.

تیمور آبانگاه افزود: ما پشتیبان احمد مهدوی بودیم و چه رنج‌ها که کشیدیم و حتی خود بنده تا پای مرگ هم پیش رفتم.

وی با بیان اینکه تلاش‌های نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره قابل بیان در یک جلسه نیست، اظهار داشت: ما نتوانستیم احمد مهدوی را بشناسانیم و همواره برخی ناشناخته باقی می‌مانند.

نماینده مردم خرم‌دره افزود:‌ احمد مهدوی توانست در 6 کیلومتری ابهر برای خرم‌دره فرمانداری ایجاد کند و امروز وظیفه ما این است که تلاش‌های ایشان را به صورت مکتوب برای آیندگان به جا بگذاریم.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول