اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه معاونت جوانان خبر داد

اعتبارات حوزه جوانان افزایش پیدا می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه معاونت جوانان گفت: اعتبارات حوزه جوانان در سال 1391 افزایش پیدا می‌کند و به دست‌اندرکاران حوزه جوانان برای فعالیت بهتر کمک می‌کند.

اعتبارات حوزه جوانان افزایش پیدا می‌کند

علیرضا غیور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در حوزه جوانان، قوانین و پیشنهادات خوبی داده شده و باید فضای مناسبی برای اجرای این قوانین و مقررات فراهم شود که با تاسیس وزارت ورزش و جوانان شرایط اجرای قوانین و مقررات و فرصت‌ها فراهم شده است.

وی در ادامه افزود: به دلیل پراکندگی کار در حوزه جوانان، نیاز است که بخش‌ها و دستگاه‌های دیگر نیز در راستای اجرای برنامه‌های مرتبط با جوانان ورود پیدا کنند.

سرپرست حوزه معاونت جوانان در مورد امور مربوط به جوانان بیان داشت: امور مربوط به جوانان از مسائلی است که امکان پی‌گیری آن توسط یک دستگاه وجود ندارد و تعامل بین دستگاهی نیاز است و با توجه به وجود قابلیت‌های موجود در استان، امکان ایجاد این هماهنگی وجود دارد.

وی با اشاره به تأمین اعتبار حوزه جوانان تصریح کرد: قبل از تاسیس وزارت ورزش و جوانان همه اعتبارات حوزه جوانان از محل اعتبارات استانی (توسط استانداری) تأمین می‌شد، اما پس از ایجاد وزارت ورزش و جوانان، براساس فعالیت استان‌ها از سرفصل‌های اعتبارات این وزارتخانه، اعتباراتی برای امور جوانان در نظر گرفته و ابلاغ شده است.

غیور ادامه داد: اختصاص این اعتبارات بیانگر توجه خاص وزارت ورزش و جوانان به فعالیت در این حوزه است.

وی در پایان به اعتبارات سال 1391 اشاره و اظهار داشت: این اعتبارات در سال 1391، افزایش پیدا می‌کند و به دست‌اندرکاران حوزه جوانان برای فعالیت بهتر کمک می‌کند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول