اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی روابط شیشه‌ای در اصفهان

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی امام‌زاده محسن(ع) اصفهان گفت: در آینده‌ای نزدیک نخستین کارگاه آموزشی روابط شیشه‌ای به منظور بررسی روابط میان دختر و پسر در اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی روابط شیشه‌ای در اصفهان

حجت‌الاسلام محمدمهدی رجبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: مرکز مشاوره امام‌زاده محسن(ع) اصفهان فعالیت خود را به صورت رسمی از ابتدای اسفندماه سال گذشته در راستای ارائه مشاوره به افراد در زمینه‌های مختلف آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه مشاوره‌هایی که در مرکز راه بهشت به افراد ارائه می‌شود به صورت فردی و گروهی است، ادامه داد: هم‌چنین این مرکز در زمینه ارائه آموزش به افراد و در زمینه‌های تحقیقاتی و پژوهشی در اصفهان فعالیت می‌کند.

مدیر مرکز مشاوره راه بهشت با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این مرکز تصریح کرد: در زمینه مباحث آموزشی نخستین دوره کارگاه با عنوان روابط شیشه‌ای در آینده‌ای نزدیک در اصفهان برگزار می‌شود که این کارگاه به بررسی روابط میان دختر و پسر می‌پردازد.

وی اضافه کرد: سه جلسه این کارگاه به والدین دختران و پسران اختصاص دارد و افزایش اطلاعات خانواده‌ها در راستای ارتباط دختران و پسران از نیاز‌های مهم و اساسی در جامعه امروز به شمار می‌رود.

رجبی با اشاره به اینکه البته سه جلسه دیگر این کارگاه نیز به جوانان اختصاص دارد و جوانان باید در زمینه روابط میان دختران و پسران آموزش‌های لازم را دریافت کنند، گفت: بسیاری از ناهنجاری‌های موجود در جامعه به عدم اطلاع خانواده‌ها و جوانان در زمینه روابط دختر و پسر اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه از زمان راه‌اندازی این مرکز تاکنون تعداد بسیاری از مردم از خدمات ارائه شده در این مرکز استفاده کرده‌اند، افزود: امروزه جوانان به دنبال تنوع‌پذیری هستند و عدم شناخت جوانان از خود و اهدافشان سبب تنوع‌پذیری آنها و افزایش آسیب‌های موجود در جامعه شده است.

مسئول فرهنگی اما‌م‌زاده محسن(ع) اصفهان تاکید کرد: بررسی روابط میان دختران و پسران و ارائه آموزش‌های لازم در این زمینه به جوانان و خانواده‌های آنها یکی از مباحث جدید و به روز است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول