اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز/

امام‌زاده شاه‌زاده فاضل یزد غبارروبی شد

خبرگزاری فارس: امام‌زاده شاه‌زاه فاضل(ع) یزد امروز با حضور مسئولان و جمعی از جانبازان استان یزد در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) غبارروبی شد.

امام‌زاده شاه‌زاده فاضل یزد غبارروبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در مراسم غبارروبی از مضجع شریف امام‌زاده فاضل(ع) یزد با گرامیداشت مقدم جانبازان در این مراسم اظهار داشت: رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جانبازان هرگز فراموش نمی‌شود زیرا این قشر در دوران دفاع مقدس با جان و مال خود با خداوند معامله‌ای ارزشمند کردند.

حجت‌الاسلام محمدمهدی حاتمی با بیان اینکه جانبازان از متقین هستند، افزود: این قشر با تقوا و خلوص نیست جان خود را برای رضای پروردگار با اخلاص در میان گذاشتند.

وی رضایت الهی را از صفات متقین برشمرد و افزود: ایثارگران و جانبازان اکنون نیز در این راه سختی‌ها و مشکلات دنیایی را به خاطر جلب رضایت الهی تحمل می‌کنند.

تجلیل از جانبازان و همسرانشان و هم‌چنین تقدیر از خادمین افتخاری امام‌زاده شاه‌زاده فاضل(ع) یزد از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در این مراسم ضریح مطهر این امام‌زاده واجب‌التعظیم با گلاب ناب غبارروبی و عطر افشانی شد.

این مراسم به همت هیئت امنای امام‌زاده شاه‌زاده فاضل (ع) یزد و با حضور آیین غبارروبی امام‌زاده شاه‌زاده فاضل(ع) یزد به همراه مراسم تجلیل از جانبازان برگزار شد.

در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) و با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران و جمعی از روحانیون و جانبازان استان یزد برگزار شد.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول