اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای استان اصفهان:

ساخت ستاد جدید ساختمان احیا در جوار امام‌زاده اسماعیل(ع) مجوز دارد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای استان اصفهان گفت: ساختمان جدید ستاد احیاء در مجاورت امام‌زاده اسماعیل(ع) با هماهنگی میراث فرهنگی ساخته می‌شود.

ساخت ستاد جدید ساختمان احیا در جوار امام‌زاده اسماعیل(ع) مجوز دارد

حجت‌الاسلام محمدحسین فقیهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد ساختمان جدیدالاحداث ستاد احیای شهرستان اظهار داشت: ساختمان جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در مجاورت امام‌زاده اسماعیل(ع) واقع در خیابان هاتف در حال ساخت است.

وی افزود: در اواخر سال گذشته کلنگ‌زنی این ساختمان به همراه مدیرکل اوقاف و امر خیریه، مسئولان میراث فرهنگی شهر اصفهان و نیز ستاد احیا به زمین زده شده و اکنون تا مرحله فوندانسیون پیش رفته است.

دبیر ستاد احیای استان اصفهان در پاسخ به سؤال خبرنگار این رسانه مبنی بر اینکه مجاور بودن این ساختمان به میراث فرهنگی ثبت شده امام‌زاده اسماعیل(ع) لطمه وارد نمی‌کند، تصریح کرد: ساخت این ساختمان با نظر کارشناسی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در آن محدوده زمین‌ها موقوفه است، ادامه داد: ساخت این ستاد امری نیست که ستاد احیا با دستور، اجازه و هم‌چنین باجگیری انجام داده باشد، بلکه زمین را واقف به منظور استفاده ورزشی و فرهنگی وقف کرده است.

فقیهی هم‌چنین با اشاره به اینکه با سازمان میراث فرهنگی برای ساخت این بنا در تماس هستند، بیان داشت: روز کلنگ‌زنی همه مسئولان مربوطه و دست‌اندرکار حضور داشتند و اگر اعتراضی از بابت ساخت این بنا بود مطرح می‌کردند.

وی گفت: در هر صورت ساخت این بنا در کنار بنای تاریخی امام‌زاده اسماعیل(ع) مجوز گرفته است و بعید به نظر می‌رسد که به میراث فرهنگی ضربه بزند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول