اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جوان

فیلم‌های جشنواره عمار اکران می‌شود / اکران فیلم 3 هزار میلیارد چند تا صفر دارد

خبرگزاری فارس: مسئول اکران فیلم‌های عمار از اکران فیلم‌های جشنواره عمار در قالب مستند، فیلم کوتاه و انیمیشن به مناسبت روز جوان خبر داد.

فیلم‌های جشنواره عمار اکران می‌شود / اکران فیلم 3 هزار میلیارد چند تا صفر دارد

حسین دشمیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم‌های عمار و استقبال عمومی از فیلم‌های این جشنواره اظهار کرد: جشنواره فیلم‌های عمار در سه قالب مستند، فیلم کوتاه و انیمیشن با گفتمان انقلاب اسلامی عرضه شده و می‌شود.

وی افزود: این جشنواره به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در 35 نقطه کشور نظیر قزوین، مشهد، کرمان، بوشهر، تبریز، ارومیه، سیاهکل و... برگزار شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

این فعال فرهنگی سیاهکل، با اشاره به فیلم‌های مورد پسند مردم ابراز کرد: مستندهایی که مردم از آن در جشنواره استقبال کردند به نام «سه هزار میلیارد چند تا صفر دارد»، مستند «دوپینگی‌ها» و انیمیشن «شکار جاسوس» که زندگینامه شهید نوجوان «بهنام محمدی راد» را نمایش می‌داد و نیز فیلم کوتاه «نامه‌ها و عکس‌ها» بود که این موارد بیشتر مورد پسند مخاطبان قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال شرکت کنندگان در این جشنواره و نظرسنجی‌هایی که صورت گرفته است، در روز جوان نیز بخش‌هایی دیگر از مستندهای جشنواره مانند «سه هزار میلیارد چند تا صفر دارد» پخش می‌شود.

دشمیر، فیلم‌های مستند را 36 مورد دانست و درباره پخش دوباره آنها در روز جوان، تصریح کرد: هنوز برای پخش فیلم‌ها در روز جوان تصمیم‌گیری نشده است اما فیلم‌هایی که در روز آزادسازی خرمشهر مورد پسند عموم واقع شده‌اند دوباره اکران می‌شود.

وی، برنامه‌های روز جوان را تجلیل از جوان نخبه در شهرستان سیاهکل عنوان کرد و یادآور شد: سال گذشته نیز این برنامه در سیاهکل اجرا شده بود.

مسئول موسسه لایحه ظهور، درباره حضور جوانان در اجرای برنامه‌های فرهنگی اذعان کرد: جوانان پا بر عرصه وجود گذاشته‌اند و دیگر نیازی به حمایت مسئولان ندارند و قبلا زمانی که جوانان برنامه‌ای را اجرا می‌کردند همواره از مسئولان انتظار حمایت داشتند اما در برنامه جشنواره هیچ انتظاری از مسئولان وجود نداشت و تمام برنامه در شهرستان برگزار شد و هدف کلی آن نیز تشویق و ترغیب نسل جوان برای ورود به این عرصه بکر بود و امیدواریم سال آینده برنامه جشنواره با تولیدات جوانان شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول