اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور خبر داد

اکران همزمان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در 550 شهرستان

خبرگزاری فارس: رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در 550 شهرستان و 31 استان کشور خبر داد.

اکران همزمان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در 550 شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا حافظی ظهر امروز در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‎ساز استان گلستان که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد اظهار داشت: استارت برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‎ساز از 20 اردیبهشت در حاشیه خلیج فارس عسلویه زده شد و سپس در سایر استان‎های کشور در حال انجام است.

وی بیان داشت: در هر استانی که حضور پیدا می‎کنیم شور و عشق مردم را پربارتر می‎بینیم و این جای بسی خرسندی است که به امر مدرسه‎سازی اهتمام ورزیده می‎شود.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‎ساز کشور تصریح کرد: فاصله بین حیات و ممات انسان‎ها، زندگی است و خوشا به حال نیک‌اندیشانی که زندگی را خوب درک کرده‎اند و سرمایه خویش را در زمان حیات خود به سرمایه‎ای جاودانه مبدل می‎سازند تا در بستر فراهم شده، آینده‎سازان کشور مشغول به تحصیل شوند.

حافظی اذعان کرد: در دو سال اخیر شاهد حرکت عظیم دیگری در سطح کشور بودیم و مشارکت فرهنگیان و دانش‎آموزان عزیزی که گروه گروه به این جمع می‎پیوندند به طوری که در سال گذشته 126 هزار و 190 قلک در بین دانش‌آموزان توزیع شد و 125 هزار قلک بازگشت داده شد.

وی با بیان اینکه در آینده‎ای نزدیک به 12 میلیون دانش‎آموز دیگر این روحیه مشارکت بسط داده خواهد شد خاطر نشان کرد: این حرکت خیرخواهانه یک جهاد مقدس است و معامله‎ای با خداست که در آن کسی زیان نمی‌کند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‎ساز کشور تاکید کرد: همه عزم‌شان را جزم کرده‎اند تا کشور را بسازند، در دنیایی که ظلم و بی‎عدالتی جهان را فراگرفته، خیرین در سایه امنیت و آسایش در تمام شهرها و روستاها بسترساز آیندگان ایران اسلامی هستند که این حرکت بزرگ با ایثار مال خیرین مدرسه‎ساز به وجود می‎آید.

حافظی در پایان گفت: احداث هر مدرسه و ایجاد هر کلاس قدرت ده‎ها بمب اتم را دارد که نه در راستای تخریب بلکه در راستای سازندگی رو به پیشرفت است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول