اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی باقرشهر:

جشنواره خدمت برای آشنایی شهروندان با دستاوردهای دستگاه‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی باقرشهر گفت: "جشنواره خدمت" اقدامی برای آشنایی بیشتر شهروندان با دستاوردهای دستگاه‌ها در حاشیه سفرهای استانی دولت است.

جشنواره خدمت برای آشنایی شهروندان با دستاوردهای دستگاه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پرویز صادقی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت که همزمان با صدمین سفر استانی رئیس جمهور در شهرری برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر با توجه به امکانات و اقدامات چشم‌گیر خود در سال‌های اخیر در این نمایشگاه که با عنوان جشنواره خدمت به دستاوردهای سفرهای استانی پرداخته می‌شود، شرکت کرده است تا بخشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را در معرض بازدیدکنندگان قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در حاشیه بازدید از غرفه شهرداری باقرشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس عنوان کرد: تمام سعی و تلاش ما در شورای اسلامی باقرشهر این است تا با مشاوره با کارشناسان مختلف، پروژه‌های مناسبی را برای شهر تعریف و با همکاری شهرداری اجرا کنیم و در این نمایشگاه برخی از اقدامات انجام شده به نمایش گذاشته شده است.

نائب رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس ضمن تقدیر و تشکر از تلاش روابط‌عمومی برای شرکت در نمایشگاه و ارائه گوشه‌ای از اقدامات انجام شده، بیان داشت: باقرشهر یکی از شهرهای مستعد استان تهران است که با حضور مدیران با تجربه و سخت‌کوش به سمت آبادانی و رفاه هر چه بیشتر گام برداشته است.

علی فرجی گفت: کسب رتبه‌های نخست در زمینه ارتقاء سرانه‌های ورزشی و فضای سبز، کسب مقام روابط‌عمومی برتر در بین شهرداری‌های استان تهران و ایجاد پروژه‌های زیربنایی مانند استادیوم 10 هزار نفری ایثارگران و مجموعه‌های ورزشی ‌ـ تفریحی فدک، ارغوان و عطر سیب و ... از جمله افتخاراتی است که ارائه آنها در قالب یک نمایشگاه نمی‌گنجد.

پرویز صادقی، رئیس شورای اسلامی باقرشهر به همراه نایب رئیس این شورا و معاون اداری مالی شهردار باقرشهر از این نمایشگاه بازدید کردند.

این گزارش حاکی است، نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی، بعد از صدمین سفر استانی رئیس جمهور به استان خراسان رضوی با عنوان جشنواره خدمت با حضور نصرالله ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران، امیرحسین باقرنژاد فرماندار شهرستان ری و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان ری در محل فرهنگسرای ولاء افتتاح شد.

نمایشگاه جشنواره خدمت از سوم تا هفتم خرداد ماه سال جاری از ساعت 14 تا 20 در محل فرهنگسرای ولاء در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول