اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

30 طرح آموزشی در استان زنجان کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت : به مناسبت سی‌امین سالروز آزادسازی خرمشهر، 30 طرح آموزشی در استان زنجان کلنگ‌زنی شد.

30 طرح آموزشی در استان زنجان کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی طرح‌‌های آموزشی استان زنجان اظهار کرد: پروژه‌هایی که در استان زنجان کلنگ‌زنی می‌شود، در سه دسته تقسیم‌بندی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی استان زنجان در قالب مجتمع آموزشی و با عنوان حیات طیبه است، اضافه کرد: مدارس تخریب و بازسازی و همچنین طرح‌هایی که از مصوبات سفر هستند، نیز از دیگر طرح‌های آموزشی استان زنجان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه با مثبت ارزیابی‌کردن پروژه‌های حیات طیبه در استان زنجان اضافه کرد: این پروژه‌ها ایده جدیدی بوده و اقدام مناسبی در زمینه مدرسه‌سازی در یک منطقه است.

وی تصریح کرد: نحوه کار و عملکرد مجتمع‌های آموزشی به اینگونه است که یک دانش‌آموز همه 12 سال دوران تحصیل را در یک مکان سپری می‌کند.

نظری با اشاره به اینکه ایجاد مجتمع‌های آموزشی موجب متمرکزشدن دانش‌آموزان در یک مکان می‌شود، افزود: به علت متمرکز بودن مجتمع‌ها در یک مکان استقبال خوبی از آنها می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز دو مجتمع در استان زنجان کلنگ‌زنی می‌شود، اضافه کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای این دو مجتمع 85 میلیارد ریال است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان کرد: به منظور دسترسی بهتر دانش‌آموزان به مجتمع‌های آموزشی یک مجتمع در ناحیه یک و یک مجتمع نیز در ناحیه دو زنجان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به کلنگ‌زنی دو استخر شنا و شش سالن ورزشی در استان زنجان اضافه کرد: 10 مدرسه ابتدایی، هشت مدرسه راهنمایی و یک دبیرستان و یک هنرستان نیز در استان زنجان کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول