اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته تربیت اجرا شد/

اجرای بیش از 20 طرح آموزشی و تربیتی در سراسر استان یزد

خبرگزاری فارس: مسئول معاونت تربیت، آموزش و فرهنگ پاسداری سپاه الغدیر استان یزد گفت: امسال با تصویب شورای تربیت و آموزش، بیش از 20 طرح آموزشی و تربیتی در سراسر استان و در رده‌های مختلف سپاه برگزار شد.

اجرای بیش از 20 طرح آموزشی و تربیتی در سراسر استان یزد

ناصر ملانوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: هر سال از طرف این معاونت هفته‌ای را در اسفندماه به عنوان هفته تربیت نامگذاری می‌کنیم.

وی افزود: امسال از 12 تا 19 اسفندماه با عنوان هفته تربیت نام گرفته است و شورای تربیت و آموزش با حضور رئیس هیئت مدیره و اعضا برنامه‌هایی را مشخص و مصوب کردند که برای اجرا به رده‌های مختلف سپاه اعلام شد.

ملانوری ادامه داد: یکی از این طرح‌ها، اجرای همایشی برای سرگروه‌های حلقه‌های ناصرین بود که این حلقه‌ها مربوط به سربازان وظیفه است که بیش هزار نفر را در قالب 92 حلقه زیر پوشش قرار می‌دهد، یک گردهمایی تربیتی عمومی نیز با عنوان تربیت و نقش آن در نهادینه‌سازی اخلاق و منش پاسداری در همه رده‌ها تصویب و برگزار شد.

مسئول معاونت تربیت، آموزش و فرهنگ پاسداری سپاه الغدیر استان یزد از دیگر مصوبات این شورا به عیادت از پاسداران جانباز، معلول، بیمار و ملاقات با خانواده‌های معظم شهدا، هم‌چنین دیدار با خانواده‌های پایوران بازنشسته آموزش اشاره کرد.

وی ادامه داد: به مناسبت این هفته یک دوره کارآفرینی نیز برای 90 نفر از سربازان وظیفه جدیدالورود با مدرک کارشناسی در حال برگزاری است که در پایان دوره مدرک آن به سربازان اعطاء خواهد شد.

ملانوری از دیگر برنامه‌های هفته تربیت به تهیه جزوه‌ای با عنوان لقمه حلال اشاره کرد و گفت: این جزوه توسط دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد تهیه شده و در اختیار پاسداران و خانواده‌های آنها قرار گرفته است.

وی هم‌چنین از اعزام 130 نفر از پاسداران به مشهد مقدس خبر داد و افزود: پاسدارانی که ارتباط خوبی با پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج داشته‌اند در قالب سه دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس مشرف خواهند شد، هم‌چنین از پنج نفر از سربازان نمونه در امور فرهنگی تربیتی در این هفته با اهدای هدایایی تقدیر خواهد شد.

ملانوری یادآور شد: این برنامه‌ها تنها بخشی از مصوبات شورای تربیت و آموزش برای هفته تربیت بوده است و قرار است در پایان این هفته با حضور بر سر مزار شهدای سراسر استان بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال حماسه تجدید پیمان کنیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول