اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد فرهنگی آل مهدی (عج) استان بوشهر خبر داد:

اجرای طرح آموزشی مهدویت در 10 مدرسه بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد فرهنگی آل مهدی (عج) استان بوشهر گفت: با توجه به استقبال گسترده در این زمینه و تقاضای مدارس برای استمرار این آموزش‌ها، امسال و از نیمه آبان طرح مهدویت در 10 مدرسه استان اجرا می‌شود.

اجرای طرح آموزشی مهدویت در 10 مدرسه بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد دهباشی ظهر امروز در حاشیه بازدید استاندار بوشهر از این بنیاد اظهار داشت: در همین راستا سال گذشته در یک مدرسه شهر بوشهر به عنوان مدرسه نمونه به طور مستمر هفته‌ای یک جلسه درس دین و زندگی به بحث مهدویت اختصاص داده می‌شد که این امر با استقبال دانش‌آموزان و همچنین اولیای آنان مواجه شد.
وی تصریح کرد: در طول سال گذشته و همچنین امسال این آموزش‌ها به طور موردی و بنا به درخواست مدارس مختلف در این مدرسه‌ها انجام شده و یا در حال انجام است.
دهباشی با اشاره به تعامل خوب کانون‌های مهدویت و بسیج دانشگاه‌های استان با بنیاد اظهار داشت: این تعامل فقط به حوزه‌های مختلف استان محدود نمی‌شود بلکه در این زمینه حتی با استان‌های همجوار نیز همکاری می‌کنیم.
وی در ارتباط با فعالیت‌های علمی، پژوهشی و پاسخ به شبهات بنیاد اضافه کرد: 21 برنامه برای اجرا در نیمه دوم سال توسط بنیاد به مرکز پیشنهاد شده است که در این زمینه توانسته‌ایم در ردیف بنیادهای برتر کشور قرار گیریم.
مدیر بنیاد فرهنگی آل مهدی (عج) استان بوشهر یادآور شد: سال گذشته دوره تربیت مربی که توسط بنیاد در استان برگزار شد ویژه بانوان بود که امسال این دوره با اولویت طلاب، اساتید و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با رشته‌های مرتبط با معارف اسلامی برای آقایان برگزار می‌شود.
دهباشی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی غیر حضوری با محتوای دوره‌های حضوری، دوره‌های ویژه کودکان، کارمندان و برگزاری دوره خاص برای فرهنگیان و برگزاری نمایشگاه مهدویت از جمله این برنامه‌ها است.
وی ادامه داد: با توجه به استقبال چشمگیر اقشار مختلف از کاروان‌های راهیان نور، اجرای کارگاه‌های آموزشی مهدویت و دفاع مقدس هنگام برگزاری اردوها یکی از برنامه‌های ما مهم در نیمه دوم سال است که برای تحقق آن به حمایت سپاه نیاز داریم.
مدیر بنیاد فرهنگی آل مهدی (عج) استان بوشهر با اشاره به برگزاری کارگاه‌های یک روزه در قالب اردوهای خانوادگی برای کارکنان دولت گفت: کتابخانه بنیاد با 700 عنوان کتاب با موضوع مهدویت با وجود کوچک بودن یکی از کتابخانه‌های قوی و غنی استان در بحث مهدویت به شمار می‌رود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول