اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز استان زنجان:

طرح آموزشی معراج در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: طرح آموزشی تخصصی تربیت معارف نماز با عنوان معراج در زنجان برگزار می‌شود.

طرح آموزشی معراج در زنجان برگزار می‌شود

سعید ناصری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: طرح آموزشی تخصصی تربیت معارف نماز با عنوان معراج در زنجان برای برادران و خواهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت 120 ساعت برگزار می‌شود، افزود: برادران و خواهران طلبه حوزه‌های علمیه می‌توانند در این دوره‌های تخصصی شرکت کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اعزام طلاب حوزه‌های علمیه به مدارس استان تصریح کرد: طلاب در نشست‌های تخصصی دانش‌آموزی در مدارس شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این طرح در 10 استان کشور برگزار می‌شود، افزود: استان زنجان نیز نسبت به برگزاری این دوره‌ها اقدام می‌کند.

ناصری با اشاره به اهمیت تربیت مدرس و محقق برای نشست‌های دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: با حضور طلاب در نشست‌های دانش‌آموزی سطح آگاهی و بینش دانش‌آموزان در خصوص مسائل مختلف به‌ویژه نماز ارتقا می‌یابد.

وی از برگزاری دوره‌های کوتاه مدت مبلغ نماز در زنجان خبر داد و افزود: این دوره با عنوان مفتاح به مدت 12 ساعت برگزار می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه این دوره برای معلمان درس دینی و پرورشی و امام جماعت مدارس برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: آشنایی با شبهات، پاسخگویی به شبهات و دعوت به نماز از اهداف برگزاری این دوره محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورت کسب 60 درصد از سوی افراد شرکت‌کننده در این آزمون گواهینامه پایان دوره به این افراد ارائه می‌شود.

ناصری از برگزاری مسابقه کتابخوانی عمومی قبل از ماه محرم در زنجان خبر داد و گفت: این مسابقه با مشارکت همه دستگاه‌های فرهنگی استان برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقه مکاتبه‌ای نماز را از دیگر برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و افزود: این مسابقه در سال‌های گذشته نیز برگزار شده است.

دبیر ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه مسابقه مکاتبه‌ای نماز در مناطق محروم استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: بروشورهای فراخوان این مسابقه ارائه شده است.

وی با بیان اینکه به برندگان این مسابقات جایزه نقدی ارائه می‌شود، افزود: این مسابقه ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم استان است.

ناصری از اهدای 8 میلیون تومان جایزه این مسابقه در سال گذشته خبر داد و افزود: با توجه به استقبال دانش‌آموزان از این مسابقه، پیش‌بینی می‌شود در سال جاری افراد بیشتری در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول