اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد باشت خبر داد:

برگزاری طرح آموزشی فلاح با حضور 60 خانوار مددجوی باشتی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد باشت از برگزاری مرحله نخست طرح آموزشی فلاح با حضور 60 خانوار مددجوی این شهرستان خبر داد.

برگزاری طرح آموزشی فلاح با حضور 60 خانوار مددجوی باشتی
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، عبدالحمید ولی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبلغ 693 میلیون ریال زکات در سال جاری در این شهرستان جمع‌آوری شده که این میزان وجوه نقدی را ستاد زکات شهرستان باشت با همکاری معتمدین محلی از بین کشاورزان تولید کننده محصولات زراعی و باغی جمع‌آوری کرده است.
وی از صرف وجوه زکات جمع‌آوری شده در مرمت و آبادانی روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده به همین میزان اعتبار نیز توسط دولت در راستای تعمیر و مرمت امور مساجد، غسال‌خانه‌ها و عمران روستایی هزینه می‌شود. 
رئیس کمیته امداد امام خمینی باشت، همچنین از برگزاری طرح آموزشی فلاح در بین مددجویان این نهاد حمایتی در این شهرستان نوپا خبر داد.
ولی‌پور تصریح کرد: در مرحله نخست طرح آموزشی فلاح بین 60 خانوار مددجوی شهری و روستایی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان باشت اجرا شد.
وی هدف از اجرای این طرح را تلاش برای تعمیق باورهای دینی، معرفتی، تقویت عزت و کرامت فردی و اجتماعی و پرورش روحیه نشاط و امید به زندگی در خانوارهای زیر پوشش حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت اعلام کرد.
ولی پور بیان داشت: آسیب شناسی فرهنگ دینی، ترویج فرهنگ نمازخوانی، ولایتمداری، بصیرت دینی، عفاف و حجاب، مبانی تحکیم فرهنگ خانواده و آشنایی با ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله موضوعات طرح آموزشی فلاح است.
وی ابراز داشت: مشاوران دینی باشت در این زمینه به چهار هزار نفر مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان در مورد اصول دین، احکام و فروع دین، اخلاق دینی، آشنایی با سیره تربیتی امامان معصوم (ع) و قرآن کریم مطالب لازم را ارائه دادند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول