اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و پرورش درمیان خبر داد:

آغاز بهره‌برداری از 2 طرح آموزشی در درمیان

خبرگزاری فارس: سرپرست آموزش و پرورش درمیان گفت: با حضور خیران جامعه یاوری بهره‌برداری از دو فضای آموزشی در شهرستان درمیان آغاز شد.

آغاز بهره‌برداری از 2 طرح آموزشی در درمیان
حسین اژدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان گفت: با مشارکت خیران نیکوکار عملیات احداث آموزشگاه ستاره روستای سرو از توابع بخش مرکزی با زیربنای 225 متر مربع و اعتبار 74 میلیون تومان به پایان رسید و بهره‌برداری از آن آغاز شد که قریب 80 دانش‌آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان مشارکت خیران را در این طرح 20 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: خیران نیکوکار به ویژه جامعه یاوری بازوان قدرتمند نظام تعلیم و تربیت در این شهرستان مرزی به شمار می‌روند.
وی بهره‌برداری از کارگاه هنرستان فنی مرحوم مجتبی کاشانی را یکی دیگر از طرح‌های افتتاحیه امروز برشمرد و تصریح کرد: این کارگاه در سه سالن و در دو طبقه با زیر بنای 250 متر مربع احداث شده که برای احداث آن مبلغ 80 میلیون تومان هزینه شده است و بیش از 300 دانش‌آموز این آموزشگاه از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.
دبیر شورای آموزش و پرورش درمیان میزان مشارکت خیران در این طرح را 50 میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: خیران مدرسه‌ساز با ساخت فضاهای آموزشی می‌توانند شاخص تراکم را بهبود بخشند و در نتیجه از این طریق در بالا بردن کارآیی نظام آموزشی موثر باشند.
اژدری با بیان اینکه ساخت و توسعه فضاهای آموزشی نقشی مستقیم در تحقق توسعه پایدار دارد، اضافه کرد: امروزه تعریف نظام تعلیم و تربیت، بدون حضور خیران و نیک اندیشان مفهومی ندارد.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان مدرسه‌سازی را جهادی مقدس برای نشر علم دانست و یادآور شد: هر آموزشگاهی که ساخته و یا تجهیز می‌شود 100 برابر آن از ناهنجاری‌های اجتماعی و امید به آینده در نزد کودکان مناطق محروم افزایش می‌یابد.
اژدری با بیان اینکه مدرسه‌سازی مانند ساخت مسجد «باقیات‌الصالحات» است، افزود: خیران مدرسه‌ساز با خود عهد بسته‌اند تا با ایثار مال خود در پیشرفت کودکان و نوجوانان ایرانی سهم به سزایی داشته ‌باشند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول