اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با گرامیداشت هفته معلم

3 طرح آموزشی در مراغه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سه طرح آموزشی همزمان با گرامیداشت هفته معلم در مراغه افتتاح شد.

3 طرح آموزشی در مراغه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ظهر امروز ساختمان مدرسه راهنمایی نمونه پویندگان، خوابگاه شبانه‌روزی و سالن ورزشی دانش‌آموزی با اعتبار 22 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

بر اساس این گزارش، مدرسه راهنمایی شبانه‌روزی پویندگان با 2 هزار و 700 مترمربع، خوابگاه شبانه‌روزی با 996 مترمربع و سالن ورزشی دانش‌آ‌موزان با یک‌هزار و 800 مترمربع احداث شده است.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: معلمی از شغل‌های مقدس در ایران اسلامی است.

یوسف نجفی با اشاره به نقش ارزنده معلمان در جامعه افزود: سعادت و خوشبختی جوامع بشری در سایه زحمت و تلاش معلمان است.

نماینده مراغه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ساختن جامعه در گرو تربیت انسان‌های متعهد و متخصصی است که در  سایه دلسوزی‌های معلمان فداکار و ایثارگر به ثمر می‌رسند.

نجفی گفت: اگر بشریت به جایی رسیده است مدیون معلم‌هایی بوده است که بشریت را از ورطه نابودی به والاترین مقام‌های انسانی سوق داده‌اند.

نماینده مردم مراغه در مجلس اظهار کرد: هفته معلم تلاشی برای پاسداشت حق بزرگی است که این قشر سختکوش بر گردن جامعه دارند و همچنین سعی در ادای دینی است به عاشقان عرصه تعلیم و تربیت که در راه به ثمر رساندن استعدادهای نسل جوان و نوجوان این مرز و بوم از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در کشور گفت: مجلس هشتم در طول چهار سال خدمت خود بیشترین مصوبه را برای آموزش و پرورش داشته است.

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی در ادامه از تصویب 12 طرح عمرانی از محل مصوبات طرح‌های عمرانی سال 91 برای مراغه خبر داد.

همچنین با حضور مسئولان محلی کلنگ احداث باشگاه و استخر سرپوشیده فرهنگیان به زمین زده شد. 

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول