اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی عنوان کرد:

اجرای طرح آموزشی برای 5600 خانواده مددجوی خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: طرح نظام جامع آموزشی تربیتی برای 5 هزار و 654 خانواده زیرپوشش این نهاد اجرا می‌شود.

اجرای طرح آموزشی برای 5600 خانواده مددجوی خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، مجید الهی‌راد اظهار داشت: در حال حاضر 31 هزار خانواده زیرپوشش این نهاد هستند که 5 هزار و 654 خانواده در طرح نظام جامع آموزشی تربیتی کمیته امداد شرکت داده شده‌اند. 
وی با بیان اینکه در این طرح مربیان بر اساس شناسایی نیاز خانواده‌ها و سطح سنجی آنان، مددجویان را با برنامه های فرهنگی، اجتماعی، روانی، رفتاری، آموزشی و تحصیلی  هدایت می‌کنند، افزود: در حقیقت مربیان  با ورود به زندگی مددجویان و آشنایی نمودن آنان با  مسائل مذکور در جهت تحکیم صیانت خانواده های مددجو فعالیت می‌کنند. 
الهی‌راد با بیان اینکه این طرح در حال حاضر برای 10 درصد از خانواده کمیته امداد اجرا می‌شود، گفت: هم اکنون 60 مشاوره دینی و خانواده برای رفتار و شخصیت مددجویان مذکور کار می‌کنند به طوری که 30  نفر از آنان مشاور دینی و 30 نفر نیز از مشاور خانواده هستند.
وی تقویت مشارکت مددجویان در برنامه های فرهنگی و ارتقاء سطح بینش و اعتقادات آنان را ازجمله اهداف اجرای این طرح برشمرد و تصریح کرد: مقدمات این طرح از سال گذشته آغاز شده ولی اکنون با شناسایی وضعیت مددجویان این طرح همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی نیز در حال اجرا است.
رئیس فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی اظهار داشت: طرح جامع تربیتی در پنج گام  شناسایی، سطح سنجی، جذب مربیان مجرب، ثبت اطلاعات در سیستم و مرحله اجرایی طرح برای خانواده‌های مذکور به مدت یک سال انجام می‌شود و پس از یک سال 10 درصد از خانواده‌های دیگر مشمول این طرح خواهند شد.
وی با بیان اینکه این طرح همچنان ادامه می‌یابد تا همه مددجویان در آن شرکت داده شوند، گفت: مربیان نیز برای فراگیری هر چه بیشتر برنامه‌های فرهنگی و انتقال آنان به دیگران همه ساله  از دوره‌های آموزشی برخوردار می‌شوند.
الهی‌راد خاطرنشان کرد: مربیان  در این دوره‌ها با مبانی و اصول تربیت دینی، کلیدهای موفقیت مشاوره و شیوه‌های نوین احکام آشنا می‌شوند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول