اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

‌دانشگاه علوم پزشکی اراک در 6 رشته تخصصی دانشجو می‌پذیرد‌

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت:‌ به زودی‌ در رشته‌های جراحی مغز و اعصاب، روانپزشکی، گفتار درمانی و شنوایی‌سنجی، کاردرمانی و مشاوره مامایی پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

‌دانشگاه علوم پزشکی اراک در 6 رشته تخصصی دانشجو می‌پذیرد‌

مجید رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: یکی از طرح‌های مطرح در دانشگاه در حال حاضر تفکیک معاونت پژوهشی از معاونت آموزشی است که این جداسازی نقش بسیار مثبتی در انجام فعالیت‌‌های پژوهشی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت تحقیق و پژوهش با این اقدام فعالیت‌های پژوهشی از رونق بیشتری برخوردار شده و اثرات بیشتری در دانشگاه و حتی جامعه بر جای خواهد گذاشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه این دانشگاه در حال حاضر یکی از مراکز مهم دانشگاهی تیپ دو کشور در بحث تحقیقات دانشگاهی است گفت: توسعه کمی و کیفی دانشگاه در چند سال اخیر آغاز شده و ادامه این روند نیازمند مساعدت مسئولان است.

رمضانی با اشاره به کمبودهای دانشگاه در بخش امکانات و اعتبارات بیان داشت: یکی از مهم‌ترین کمبودهای بهداشت و درمان استان در حال حاضر کمبود فضای بیمارستانی در شهر اراک است که راه‌اندازی بیمارستان ولی‌عصر اراک موجب رفع این کمبودها می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی بیمارستان جدید ولی عصر اراک یکی از مهم‌ترین مصوبات سفر هیئت دولت به استان به شمار می‌رود گفت: تکمیل و راه‌اندازی این بیمارستان نیازمند تزریق به موقع اعتبارات است که مسئولان ارشد استان و نمایندگان مردم در مجلس باید این موضوع را با جدیت دنبال کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با تاکید بر اینکه استان مرکزی می‌رود در آینده‌ای نزدیک به یکی از قطب‌های مهم درمانی کشور تبدیل شود ادامه داد: هم‌اینک 7 دانشکده در دانشگاه علوم پزشکی اراک فعالیت دارند که به زودی دو دانشکده دیگر به این دانشکده‌ها افزوده خواهد شد.

رمضانی گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته و پیگیری‌های به عمل آمده به زودی دانشکده‌های این استان در رشته‌های جراحی مغز و اعصاب، روانپزشکی، گفتاردرمانی و شنوایی‌سنجی، کاردرمانی و مشاوره مامایی پذیرش دانشجو خواهند داشت.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول