اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی

اساتید نمونه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی که به منظور بزرگداشت مقام استاد در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفت، از 26 استاد نمونه دانشگاه تجلیل شد.

اساتید نمونه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون آموزشی این دانشگاه در این آیین که با حضور اساتید و خانواده‌هایشان برگزار شد، اظهار داشت: اعضای هیئت علمی از نظر کیفیت آموزشی بر اساس چک‌لیست‌هایی مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت 26 نفر به عنوان نمونه برگزیده شدند.

محمد ثاقب افزود: در آیین روز استاد علاوه بر قدردانی از اساتید نمونه، از اساتیدی که ارتقای رتبه داشته‌اند و همچنین فرآیندهای برتری که از طرف اعضای هیئت علمی معرفی شده‌اند، تجلیل شد.

وی در زمینه فرآیندهای آموزشی، گفت: اساتید به همراه تیم آموزشی بخش‌ها، در راستای تغییر در مسیر آموزشی و بهبود آن، طرح‌هایی را در قالب فرآیندهای آموزشی ارائه می‌کنند که این فرآیندها هر سال به دبیرخانه جشنواره شهید مطهری ارسال می‌شود.

ثاقب بیان کرد: با توجه به اینکه فرآیندها، نوآوری‌های آموزشی اساتید و دست‌اندرکاران امور آموزشی برای رسیدن به کیفیت بیشتر آموزش هستند، امسال در آیین روز استاد از 43 فرآیند برتر دانشگاهی قدردانی می‌‌شود.

وی تصریح کرد: فرآیندها با ارائه مدل آموزشی جدید، در عمل موجب تغییر در شیوه آموزشی می‌شوند که برای تشویق اساتید در فعالیت در این زمینه، امسال فرآیندهای بیشتری مورد تشویق قرار می‌گیرند.

ثاقب اضافه کرد: نقشه جامع علمی و نقشه جامع علمی سلامت کشور دو سند بزرگ ملی هستند که در سال‌های اخیر تدوین شده‌اند و راهبردهای رسیدن کشور به بلندترین درجه علمی تا سال 1404 در آن مشخص شده که توجه اساتید به آن‌ها در تربیت دانشجویان دارای اهمیت بسیاری است.

وی گفت: در راستای سند چشم‌انداز، آیین‌نامه و شیوه‌نامه‌ای از سوی وزارت بهداشت اعلام شده که به‌زودی به اساتید ابلاغ می‌شود.

ثاقب بیان کرد: این شیوه‌نامه تغییراتی دارد که مهم‌ترین آن در بخش فرهنگی بوده و سایر بخش‌ها با تغییرات اندکی همراه است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: اعضای هیئت علمی از مهم‌ترین ارکان هر دانشگاه هستند که دانشگاه علوم پزشکی شیراز فرهیخته‌ترین اساتید را دارد و مقام آن‌ها قابل تقدیر است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول