اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز انجام گرفت

افتتاح چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: چهارمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی آغاز به کار کرد.

افتتاح چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی آذربایجان‌غربی

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، آثار فرهنگی هنری دانشجویان علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در بخش‌های مجسمه‌سازی، غذاهای محلی، صنایع دستی، عکس و خوشنویسی در این نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته شده است.

جانشین دبیر کانون ادبی هنری مولانا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فراخوان ارائه آثار به دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از طرف کانون ادبی هنری مولانا ارائه شده و دانشجویان در طول 10 روز برگزاری این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارائه دهند.

پروین مهدوی‌کیا با بیان اینکه آثار برگزیده این نمایشگاه با داوری وزارت بهداشت و درمان به مرحله کشوری راه می‌یابند، افزود: آثار منتخب در نمایشگاه چهارمین جشنواره فرهنگی هنری کشور که امسال در کرمان برگزار می‌شود شرکت داده خواهند شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه تلاش شده کار ابتکاری دانشجویان این دانشگاه در معرض دید عموم گذاشته شود، خاطرنشان کرد: تمام آثار ارائه شده به این نمایشگاه آثار دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی است.

این مسئول گفت: تیم اجرایی این جشنواره 10 نفر هستند.

وی افزود: آثار ارائه شده در بخش‌های مجسمه‌سازی، نقاشی، لباس محلی، غذای محلی و شیرینی پزی است و بیشتر تلاش شده فرهنگ آذربایجان در این زمینه به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/ز30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول