اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حقیقت‌پور:

رقابت اصولگرایان خانوادگی است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: رقابت اصولگرایان برای کرسی ریاست مجلس نهم رقابت خانوادگی و درون تشکیلاتی است.

رقابت اصولگرایان خانوادگی است

منصور حقیقت‌‍پور دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: شب گذشته در جلسه رهروان ولایت حضور داشتم و در یک فضای تعاملی سعی شد اصولگرایان متحد و منسجم در مسیر تحقیق اهداف آرمانی نظام و ملت بدون تعصب خاص حرکت کنند تا تنشی در انتخاب رئیس مجلس به وجود نیاید.

وی لاریجانی و حداد عادل را از شخصیت‌های ذی‌قیمت اصولگرایی توصیف کرد و بیان داشت: اگر رقابتی نیز به صورت خانوادگی وجود دارد فردا با انتخاب یکی از این دو ذخیره جبهه اصولگرایی به پایان رسیده و رقابت‌ها در مجلس نهم به رفاقت تبدیل می‌شود.

استاندار سابق اردبیل هر دو شخصیت حداد و لاریجانی را از فرزندان انقلاب و مبارز در راه رسیدن به اهداف آرمانی نظام خواند و اضافه کرد: نمایندگان هم‌قسم هستند از اولین ساعات صبح فردا تنها به فکر قانونگذاری و نظارت‌های دقیق در برطرف کردن مشکلات مردم باشند و تمام اختلاف نظرها را کنار بگذارند.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: همانطوری که رهبر معظم انقلاب در پیامی به مجلس نهم تاکید کردند که نمایندگان باید از چالش‌های نامواجه پرهیز کنند، سعی خواهیم کرد با تقویت بعد نظارتی مجلس و همچنین ایجاد تعامل دوسویه با قوه مجریه و قضائیه قوای کشور را در مسیر خواسته و مطالبه مقام معظم رهبری و مردم حرکت دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در ادامه سخنان خود مراسم افتتاح نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مناسب و حاوی پیام‌های قوی و راهگشا از سوی مقام معظم رهبری به مجلسیان اعلام کرد.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس نهم شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: پیام مقام عظمای ولایت راهکار مجلس نهم را به خوبی نشان داد که بارز‌ترین این پیام نبود عصبیت در حوزه تنظیم و تعبیه قانون و شفاف و کار‌آمد و روز‌آمد عمل کردن در تامین منافع کشور بود.

حقیقت‌پور در پایان گفت: این پیام اولویت‌های کشور را به خوبی و دقیق احصاء و به نمایندگان ارائه داد که امیدواریم مجلس نهم با انسجام ملی و ایثارگری بر مبانی ارزشی نظام پافشاری کرده و اصل شجاعت، ایمان و تکیه بر اراده خداوند را در راس قرار دهند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول