اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان خبر داد

اجرای نظام ارزیابی طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان از اجرای نظام ارزیابی طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب "داناب" در استان گلستان خبر داد.

اجرای نظام ارزیابی طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، ایرج حیدریان اظهار داشت: در حال حاضر نظام ارزیابی طرح دانش‌آموزی نجات آب در استان در حال اجرا است و مرحله پس آزمون این طرح نیز با دانش‌آموزان مورد پرسش در پیش آزمون، برگزار شده است که پس از تحلیل در کنار نتایج پیش آزمون می‌توان در زمینه میزان تاثیرگذاری طرح بر روی جامعه مخاطب اظهار نظر کرد.

وی با اشاره به تهیه و تنظیم سئوالات پیش آزمون توسط شرکت مشاور تصریح کرد: در مرحله پیش آزمون برای سنجش میزان آگاهی و اطلاعات اولیه دانش‌آموزان در مورد مسائل آب استان از  750 نفر دانش‌آموزان مقطع راهنمایی از مناطق 14گانه استان به صورت تصادفی، آزمون گرفته شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان خاطر نشان کرد: همچنین در حال حاضر فرم‌های ارزیابی طرح در بین معلمان رابط توزیع شده و نتایج این فرم‌ها بازخوردهای بسیار خوبی در زمینه نقاط قوت و ضعف اجرایی طرح خواهد داشت که در اجرای طرح در سال‌های آتی از این موارد حداکثر بهره‌برداری صورت خواهد گرفت.

حیدریان تصریح کرد: در راستای نظارت بر اجرای صحیح طرح به صورت سرزده از برخی مدارس استان بازدیدی صورت گرفته که نتایج رضایت‌بخش بوده است.

وی افزود: در ادامه اجرای طرح بر اساس شیوه‌نامه اجرایی با فعالیت بیشتر در زمینه‌های نظام رسانه‌ای تلاش خواهد شد با پوشش رسانه‌ای مناسب از طرح و ایجاد فضای مناسب، ‌خلأ تعطیلی مدارس و سیستم آموزشی پوشش داده شده و ارتباط با عموم مخاطبان به صورت غیرمستقیم حفظ شود.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول