اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد کرمان خبر داد

ثبت‌نام از دانشجویان معتکف کرمانی تا 10 خرداد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد کرمان گفت: ثبت نام از دانشجویان معتکف که از اواخر اردیبهشت ماه سال‌جاری آغاز شده بود تا دهم خرداد ماه ادامه دارد.

ثبت‌نام از دانشجویان معتکف کرمانی تا 10 خرداد

حجت‌الاسلام علی حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تا کنون تعداد 50 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هزینه ثبت‌نام و سایر برنامه‌های فرهنگی این مراسم را این واحد دانشگاهی پرداخت می‌کند، افزود: دانشجویان برای شرکت در این مراسم نباید هزینه‌ای را پرداخت کنند.

حسینی با بیان اینکه در ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در آیین اعتکاف محدودیتی قائل نشده‌ایم، ابراز داشت: در سال گذشته 64 نفر از دانشجویان شامل 41 دانشجوی خانم و 23 نفر دانشجوی مرد در این مراسم عبادی شرکت کردند.

وی با اشاره به بخشی از برنامه‌های فرهنگی دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد واحد کرمان در سال‌جاری عنوان کرد: برگزاری مسابقه غیرحضوری کتابخوانی از کتاب "پرتویی از اسرار نماز" حجت‌السلام والمسلمین قرائتی برای اساتید، کارکنان خواهر و کارکنان برادر از جمله این اقدامات است.

حسینی برگزاری جشن روز زن به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) برای دانشجویان، اساتید و کارکنان خواهر دانشگاه، برگزاری مسابقات کتبی قرآن و عترت مرحله منطقه‌ای و برگزاری چهارمین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی را از دیگر برنامه‌های دفتر فرهنگی دانشگاه کرمان برشمرد.

وی بیان داشت: همچنین نخستین گردهمایی زائران راهیان نور همراه با تشییع یک شهید گمنام و برگزاری مراسم فرهنگی در تالار حافظ دانشگاه، حضور خانواده احمدی روشن و سخنرانی آنان و نقد فیلم‌های هالیوودی از دیگر برنامه‌ها است.

وی از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع "صهیونیسم" و "شیعه و اجتهاد"، برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف، برگزاری حلقه‌های معرفت و همچنین مشاوره چهره به چهره در خوابگاه‌های دانشجویی و... توسط تشکل‌ها، بسیج دانشجویی، نهاد مقام رهبری و دفتر فرهنگ اسلامی خبر داد.

انتهای پیام/ب265/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول