اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران:

هجوم آفت به جنگل‌‌های شمال به معنای تصرف بی‌رویه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران گفت: وجود انواع حشرات در عرصه‌های طبیعی و محیط زیست یک امر عادی است، اما وقتی موضوع هجوم و تکثیر چند برابری جمعیت حشرات به عنوان آفت مطرح می‌شود به معنای دخل و تصرف بی‌رویه است.

هجوم آفت به جنگل‌‌های شمال به معنای تصرف بی‌رویه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هرمز محمودی‌راد صبح امروز در کارگاه آموزشی مبارزه با آفت جنگلی در سالن اجتماعات بیمارستان سوختگی زارع ساری اظهار داشت:‌ تحقیقات منابع طبیعی و محیط زیست کاربردی نمی‌شود.

این مسئول با ابراز نگرانی از بی‌توجهی مسئولان منابع طبیعی استان‌های شمالی نسبت به این موضوع، یادآور شد: وجود انواع حشرات در عرصه‌های طبیعی و محیط زیست یک امر عادی است، اما وقتی موضوع هجوم و تکثیر چند برابری جمعیت حشرات به عنوان آفت مطرح می‌شود به معنای دخل و تصرف بی‌رویه است.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران با بیان اینکه عرصه‌های منابع طبیعی و محیط زیست بستر مهمی برای زندگی است، خاطرنشان کرد: آسیب وارد شدن به عرصه‌ها، زندگی بشر را با خطر مواجه می‌کند.

وی از حضور نداشتن کارشناسان و مسئولان منابع طبیعی، محیط زیست و دانشگاه‌ها و مسئولان دولتی مرتبط در این کارگاه آموزشی انتقاد کرد و متذکر شد:‌ برگزاری کارگاه‌های این چنینی می‌تواند در مبارزه با آفت کرم جنگلی مؤثر باشد اما مسئولان با حضور نیافتن در این نشست، نسبت به این موضوع بی‌توجهی نشان دادند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول