اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال سپاهان:

غربت در اصفهان فوتبال را برایم سخت کرده است

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: از غریبی خسته شده‌ام و قصد دارم برای ادامه فوتبال به تهران بروم.

غربت در اصفهان فوتبال را برایم سخت کرده است

محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از غریب بودن در اصفهان خسته شده‌ام و دوست دارم برای ادامه فوتبال به تهران بروم زیرا تمام آشنایانم در این شهر زندگی می‌کنند و من هم قصد دارم این شهر را برای ادامه زندگی انتخاب کنم.

وی در ادامه به بازی تیمش در برابر تیم فوتبال استقلال اشاره کرد و افزود: بازی بسیار خوبی را در برابر تیم استقلال برگزار کردیم و بسیار خوشحالم که توانستیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان بیان داشت: من همیشه در عقب تیم بازی می‌کنم و زمانی که ضربه کاشته یا کرنر می‌شود جلو می‌آیم و گلی که زدم نیز زحمات سایر بازیکنان تیم بود که توانستم به ثمر برسانم.

وی در ادامه به مصدومیتش که از ناحیه پیشانی اتفاق افتاده بود اشاره کرد و افزود: نمی‌دانم چرا در چند بازی است که تنها از همین ناحیه مصدوم می‌شوم و مسئله خاصی نیست.

به گزارش فارس، محسن بنگر به دلیل همشهری بودن با رویانیان مدیرعامل پرسپولیس به احتمال فراوان از تیم سپاهان جدا می‌شود و به تیم پرسپولیس می‌پیوندد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول