اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال استقلال ساری:

حضورمان در لیگ دسته دوم فوتبال باقدرت است/ از مسئولان کمکی ندیدیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال استقلال ساری گفت: در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با قدرت حضور می‌یابیم.

حضورمان در لیگ دسته دوم فوتبال باقدرت است/ از مسئولان کمکی ندیدیم

علی‌اصغر یمینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: تیم استقلال متکی به بازیکنان کاملاً جوان و بومی ساروی است که از بازیکنان مستعد بهره‌مند است.

وی افزود: امروزه پول حرف اول فوتبال کشور را می‌زند که در صورت پیدا شدن اسپانسر و آماده بودن 300 تا 400 میلیون تومان پول، این تیم به لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور هم صعود می‌کند.

سرپرست استقلال ساری در ادامه یادآور شد: با توجه به مشکلات مالی که سال گذشته در لیگ دسته سوم فوتبال کشور داشتیم این تیم موفق شد با اقتدار شش هفته به پایان لیگ صعود خود را به لیگ دسته دوم فوتبال کشور مسجل کند.

یمینی با تبریک صعود استقلال ساری به لیگ دسته دوم فوتبال کشور به هواداران ساروی گفت: با حمایت بازیکنان، کادر فنی و هیئت مدیره این تیم موفق شد فوتبال زیبایی را در برابر حریفان به نمایش بگذارد.

سرپرست استقلال ساری ادامه داد: در فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم استقلال ساری با ترکیب کامل بازیکن جوان و بومی در لیگ حضور می‌یابد.

یمینی با انتقاد از مسئولان سیاسی استان ابراز داشت: این تیم برای شهروندان ساروی است که در سال گذشته هیچگونه کمک و حمایت مالی از سوی استانداری، فرمانداری و یا شورای شهر به این تیم نشده است.

وی در پایان از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان و همچنین هیئت فوتبال استان تشکر کرد و اذعان داشت: در سال جاری کمک مسئولان و حمایت تماشاگران نماینده قوی و مقتدر برای مرکز استان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور خواهیم بود. 

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول