اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موفقیتی دیگر برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد

کهگیلویه و بویراحمد عضو کمیته اصلاح آیین‌نامه هیئت‌های فوتبال استانی شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از عضویت هیئت فوتبال این استان در کمیته اصلاح آیین‌نامه هیئت‌های فوتبال استانی با حضور پنج استان برگزیده کشور خبر داد.

کهگیلویه و بویراحمد عضو کمیته اصلاح آیین‌نامه هیئت‌های فوتبال استانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید پرویز موسوی عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه این استان با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای چند روز اخیر فوتبال این استان اظهار کرد: خوشبختانه فدراسیون فوتبال کشور و شخص کفاشیان و سایر اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون از جمله آیت‌الهی نظر مساعدی نسبت به فوتبال این استان دارند.

وی گفت: به همین خاطر طی چند روز اخیر کمیته‌ای به نام کمیته اصلاح آیین‌نامه‌های اعطایی استانی در دفتر آیت‌الهی برگزار شد که ما نیز به عنوان یکی از شش هیئت برگزیده کشوری در این هیئت به عنوان عضوی صاحب رای حضور پیدا کردیم که خود نشان‌دهنده بلوغ فوتبال استان برای شرکت در مجامع ملی خواهد بود.

این مسئول در ادامه افزود: از سوی دیگر اعتماد فدراسیون فوتبال به مجموعه فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد نشان از اعتمادی است که به بدنه فوتبال این استان دارند.

موسوی در ادامه به موفقیت دیگر فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه کسب 2 سهمیه رده‌های بالای فوتبال کشور توسط این استان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی که شهردار گچساران با ما و همچنین منتخب مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی داشت جلسه‌ای پربار طی چند روز اخیر با کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشور داشتیم.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این نشست خوب و پربار مشکلات فوتبال استان ما به سمع و نظر مسئولان عالی فوتبال کشور رسید که قول مساعد برای برطرف کردن مشکلات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را دادند.

موسوی با قدردانی از منتخب مردم گچساران در مجلس و همچنین شهردار ورزش دوست این شهرستان، به دستاورد مهم این جلسه اشاره کرد و بیان داشت: با لطفی که مجموعه فوتبال کشور به استان ما داشتند و با پی‌گیری مجموعه یاد شده قرار بر این شد که دو سهمیه لیگ دسته سه و لیگ دسته دوم فوتبال کشور در اختیار استان ما و شهرستان گچساران قرار داده شود.

وی تصریح کرد: با دریافت این سهمیه، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال آینده یک نماینده در لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو نماینده در لیگ دسته دوم فوتبال و یک نماینده نیز در لیگ دسته سوم فوتبال کشور خواهد داشت که می‌تواند به پیشبرد اهداف بلندمدت ما برای رشد و تعالی فوتبال استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/ع10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول