اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از بازدید از شیرخوارگاه انسیه آبادان صورت گرفت

کمک 20 میلیون ریالی تیم فوتبال هنرمندان به شیرخوارگاه

خبرگزاری فارس: سخنگوی کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان از کمک 20 میلیون ریالی تیم فوتبال هنرمندان کشور بعد از بازدید عصر امروز اعضای این تیم از شیرخوارگاه انسیه آبادان خبر داد.

کمک 20 میلیون ریالی تیم فوتبال هنرمندان به شیرخوارگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، ناصر گودرزی در حاشیه دیدار دوستانه تیم فوتبال هنرمندان کشور و پیشکسوتان فوتبال آبادان اظهار کرد: برای برگزاری این مسابقه نمادین منطقه آزاد اروند، شرکت پالایش و پخش نفت آبادان، اداره بندر آبادان، شرکت دریابانی سپید بندر ماهشهر، اداره ورزش و جوانان آبادان، شهرداری این شهرستان و بالاخره اتاق بازرگانی آبادان با کانون پیشکسوتان همکاری کردند.

وی در ادامه از حضور تیم فوتبال هنرمندان کشور در آبادان گفت و اضافه کرد: این تیم شب گذشته وارد آبادان شده و در هتل کاروانسرای این شهر مستقر شد. تیم فوتبال هنرمندان پیش از برگزاری دیدار مقابل تیم پیشکسوتان آبادان ضمن بازدید از شیرخوارگاه انسیه این شهرستان مبلغ 20 میلیون ریال را به این شیرخوارگاه کمک کرد.

سخنگوی کانون پیشکوستان با اشاره به علل استقبال ضعیف از دیدار تیم‌های هنرمندان و پیشکسوتان آبادان گفت: پخش مستقیم این مسابقه از سیمای مرکز آبادان، شبکه ماهواره‌ای شما، گرما و گرد و غبار موجود در هوا را علت اصلی استقبال نشدن از این مسابقه دوستانه می‌دانم.

وی در ادامه از اقدامات اخیر کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان گفت و خاطرنشان کرد: در چهار مسابقه آخر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ برتر از 22 پیشکسوت فوتبال آبادان تجلیل کردیم.

گودرزی تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که در نیمه دوم سال 91 در همایشی باشکوه از افرادی که در سالهای گذشته به ورزش آبادان خدمت کرده تجلیل کنیم که تاریخ دقیق برگزاری این همایش به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول