اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال مازندران:

مازندران و اصفهان به مرحله نیمه نهایی فوتبال پیشکسوتان رسیدند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال مازندران گفت: در مسابقات فوتبال پیشکسوتان قهرمانی کشور جام خلیج فارس در گروه شمال، تیم‌های مازندران و اصفهان با امتیازات لازم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

مازندران و اصفهان به مرحله نیمه نهایی فوتبال پیشکسوتان رسیدند

حسن مریخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری بیان داشت: تیم مازندران دیروز موفق شد دو بر یک تیم گیلان را شکست دهد و به همراه اصفهان به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

وی گفت: در این دوره از مسابقات در غیاب تهران، تیم‌های مازندران، اصفهان و گیلان به صورت دوره‌ای با هم مسابقه دادند که در نهایت تیم‌های اصفهان و مازندران به ترتیب با چهار و سه امتیاز راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

رئیس کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: تیم مازندران در بازی نخست خود با یک گل از اصفهان شکست خورد و در دیدار دوم خود موفق شد گیلان را دو بر یک شکست دهد.

مریخی درباره دیگر نتیجه این بازی اظهار داشت: تیم اصفهان در برابر گیلان به تساوی یک بر یک رسید و چهار امتیاز بدست آورد و گیلان تنها با یک امتیاز از دور این رقابت‌ها خارج شد.

وی بیان داشت: مرحله سوم مسابقات فوتبال پیشکسوتان قهرمانی کشور که در چهار منطقه برگزار می‌شود میزبانی این مسابقات در گروه شمال به میزبانی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و با شناخت تیم‌های برتر خاتمه پذیرفت.

رئیس کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال مازندران در پایان افزود: دو تیم برتر از چهار منطقه که به هشت تیم خواهد رسید در مرحله پایانی با هم مسابقه می‌دهند تا چهره تیم قهرمان این دوره مشخص شود.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول